- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان:تکریم ارباب رجوع و مردم مداری، موجب تقویت مشارکت همگانی در تامین امنیت می شود

البرز گلستان/به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامی  امنیت، را زیرساخت توسعه همه جانبه خواند وگفت: جامعه محوری و بهره جویی از سرمایه های اجتماعی، مهمترین رویکرد پلیس در ارتقاء امنیت است.

وی همکاری و مشارکت مردم با پلیس و افزایش دانش و مهارت کارکنان را بهترین راه پیشگیری از جرایم، آسیب ها و معضلات اجتماعی دانست و تصریح کرد: هرچه میزان دانش کارکنان انتظامی افزایش یابد، به یقین کارآیی پلیس در مقابله با جرایم وآسیب های اجتماعی نیز ارتقاء پیدا خواهد کرد.

سردار جاویدان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و مردم مداری، موجب تقویت مشارکت همگانی در تامین امنیت می شود، افزود: هدف وکانون تمرکز کمیسیون تحول، رضایتمندی شهروندان و ارتقاء کارآمدی پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به خدمت رسانی پلیس در حوزه کلانتری ها به شهروندان تصریح کرد: کلانتری ها سرانگشتان نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم به حساب آمده و کارکنان این حوزه بایستی از سعه صدر و اخلاق حسنه برخوردار باشند.

وی بهره گیری از سامانه های فناورانه و ثبت اقدامات در سامانه رخدادهای انتظامی را در خروجی ماموریت ها بسیار مهم و تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: افزایش توان خروجی ماموریت ها در حوزه کلانتری ها و پاسگاه ها علاوه بر ارتقاء امنیت در جامعه موجب افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس می شود.

این مقام ارشد انتظامی استان احقاق حق مردم را هدف اصلی طرح تحول کوپ خواند و گفت: مهم ترین اصل در اجرای این طرح در ناجا خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم است.

سردار جاویدان با تاکید بر ارتقاء سطح بنیه اعتقادی کارکنان و تقویت باورهای دینی و اعتقادی، تصریح کرد: همه ما باید درهر رده و مقام، هدف خود را جلب رضای مردم و در نهایت رضای حق تعالی قرار دهیم.#

انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

0 [1]
0 [1]