باآمادگی فرماندارشهرستان کلاله وخیرین پیشکسوت، احداث اوّلین خانه امید با همکاری صندوق بازنشسگی کشور در این شهرستان عملیاتی می شود

البرز گلستان / در راستای حمایت از برنامه های جنبی بازنشستگان کشوری و پرکردن اوقات فراغت و استفاده از تجربیات بازنشستگان و آموزش مهارت فرزندان بازنشسته و تاسیس نزدیکترین مکان (خانه امید)جهت دسترسی بازنشستگان  و بهره مندی از امکانات صندوق بازنشستگی کشور دومین نشست برزگرفرماندار کلاله و جعفری مدیر کل صندوق بازنشستگی گلستان و خیرین پیشکسوت  و گلریز مدیر خانه امید  در دفتر فرمانداری کلاله برگزار گردد.
رضا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان در این نشست اظهار کرد:   بیش از ۱میلیون ۳۵۰هزار بازنشسته فرهیخته در سطح کشور تحت مدیریت صندوق می باشند. که با توجه به سیاستهای جدیدسازمان  صندوق ها علاوه بر برنامه پرداخت حقوق بایدبه سمت کارهای فرهنگی و اجتماعی  با هدف شاداب سازی جامعه بازنشستگی حرکت کنند.

وی افزود: تاکنون “خانه امید” فقط در مراکز استان ها راه اندازی شده بود و لی بر اساس مصوبه جدید مدیریت سازمان وphoto_۲۰۱۷-۰۷-۱۷_۱۳-۰۱-۳۴ هئیت مدیره به شهرهای که آمادگی احداث خانه های امید را با همکاری خیرین پیشکسوت و مدیران و نماینده مجلس منطقه داشته باشند این مجوز به آن شهرها تعلق می گیرد. .

جعفری  هدف از تاسیس   خانه های  امید را اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی ، رفاهی ، ورزشی و تفریحی هنری  و دسترسی بیشتربازنشستگان  به برنامه های اعلامی از سوی صندوق اعلام کرد.

وی در ادامه با توجه به فعال بودن و آمادگی فرماندار وشهردار و شورای شهرو خیرین پیشکسوت شهرستان کلاله در راستای احداث مجمتع فرهنگی و هنری با هدف تاسیس مهمانسرا  و نگاه به قطب گردشگری شهرستان کلاله این امکان فراهم گردید تا طی تفاهنامه ای فی مابین فرماندار  شهرستان و شهردار و اعضای شورای شهر و خیرین با سازمان بازنشستگی کشور این مکان برای اوّلین بار در سطح کشور دراین شهرستان احداث گردد.

مدیر صندوق گلستان در خاتمه اعلام کرد: درصورت اعلام آمادگی سایر مدیران شهرهای استان  با شرایط اعلام شده در جهت تکریم بازنشستگان  اعطای صدور مجوز برای احداث این مراکز   صورت می پذیرد.

نصرت برزگر فرماندار کلاله در ادامه  یکی از دغدغه های مدیریت شهرستان را بحث حمایت از مباحث بازنشستگی اعلام کردوافزود:  با توجه به حضور۸۵۵  بازنشسته کشوری در کلاله  ما با کمک شورای شهر و شهرداروخیرین پیشکسوت و مشارکت صندوق بازنشستگی در استان انشاءالله اولین خانه امید را در شهرستانهای کشور را در کلاله احداث می کنیم.

فرماندار کلاله در ادامه تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع که حتی با تغییر مدیریت این شاخصه ها تغییر پیدا نمی کند  و با نگاه بازنشستگان فرهیخته این شهرستان که می توانند مشاوران امینی برای مدیریت شهرستان باشند و حمایت شهردار و شورای شهر و خیرین پیشکسوت  در جهت عملیاتی کردن خانه امید در کلاله جهت استفاده بازنشستگان شهرستان واستان و کشور با توجه به جاذبه های دیدنی این شهرستان آمادگی خود را جهت احداث این پروژه در مدت ظرف زمانی شش ماه به مدیران صندوق بازنشستگی اعلام نمودیم.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۰ ب.ظ

دیدگاه