سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان خبرداد: توسعه سرمایه انسانی در گرو تقویت ایمان و روحیه جهادی است/ کاهش ۳۹ درصدی جرایم در بین کارکنان انتظامی گلستان

البرز گلستان/به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سردار “علی اکبر جاویدان” در نشست تخصصی و تعاملی با مسئولان سازمان قضائی نیروهای مسلح گلستان از همکاری تنگاتنگ و حسن نظر رئیس سازمان قضائی آن سازمان با پلیس تقدیر کرد.

وی تقویت روحیه جهادی در بدنه سازمان را رمز موفقیت پلیس عنوان کرد و گفت: رویکرد پیشگیرانه پلیس، زمینه اعتماد متقابل پلیس با مردم را ارتقا می دهد.

این مقام ارشد انتظامی استان تکریم ارباب و رجوع، پاسخگویی به موقع به مراجعان و رفع مشکلات انتظامی را به عنوان ۳ اصل مهم در رویکرد پلیس خدمتگزار دانست و اظهار داشت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه پلیس است و در سایه این اعتماد، پلیس بخش مهمی از ماموریت های خود را در تعامل و همکاری با مردم جستجو می کند.

وی توسعه سرمایه انسانی را در سایه تقویت ایمان و روحیه جهادی امکان پذیر دانست و بیان داشت: موفقیت پلیس در تامین نظم و امنیت ریشه در ولایت پذیری، اخلاص و روحیه جهادی کارکنان دارد.

سردار جاویدان به برنانه ها و اقدامات پلیس در حفظ و صیانت از سرمایه های انسانی سازمان اشاره کرد و گفت: سرمایه انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان است و یکی از مهمترین ماموریت های نیروی انتظامی حفظ و صیانت از این سرمایه است.

وی بیان داشت : در همین راستا با برگزاری کارگاه های آموزشی رشد و تعالی رفتار، پیشگیری از جرایم در بین کارکنان و همچنین کارگاه های آموزش قضائی و عقیدتی سیاسی گامهای مهمی در بحث استاندارد سازی رفتار و کاهش جرایم در بین کارکنان برداشته شده است

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: خروجی اصلی تعاملات پلیس و سازمان قضائی علاوه بر کاهش ۳۹ درصدی جرایم دربین کاکنان موجب کارآمدی رده های ناجا و ارتقاء خدمات کیفی و شایسته به مردم و کاهش نارضایتی عمومی از نیروی انتظامی شده است.

“محمد یوسف حسنی” رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح نیز در این جلسه با تقدیر از همکاری خوب نیروی انتظامی با مجموعه سازمان قضائی نیروهای مسلح خواستار برگزاری مستمر اینگونه جلسات تعاملی شد.

وی هدف از برگزاری این جلسات را کاهش بوروکراسی اداری و دریافت متقابل نقطه نظرات مسئولان دو دستگاه در جهت اثر بخشی بیشتر آموزش ها عنوان و خاطر نشان کرد: افزایش این تعاملات موجب نهادینه شدن اجرای دقیق قانون و تسریع در رسیدگی به پرونده های قضائی می شود.

حسنی در پایان ماموریت های نیروی انتظامی را مصداق فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و بر توجه به این فریضه تاکید کرد.#

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۶ ب.ظ

دیدگاه