- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مطیع معاون ثبت احوال گلستان در نشست با هئیت مدیره بازنشستگان ثبت احوال کشور:موظفیم از بازنشستگان که ریشه های ما می باشند مواظبت کنیم/نظامی طراحی شود که از این بزرگان حمایت شود

مطیع معاون ثبت احوال گلستان در نشست با هئیت مدیره بازنشستگان ثبت احوال کشور:موظفیم از بازنشستگان که ریشه های ما می باشند مواظبت کنیم/نظامی طراحی شود که از این بزرگان حمایت شود

 

البرزگلستان/به منظور بررسی مسائل و مشکلات مادی و معنوی بازنشستگان استان گلستان امروز اولین نشست کانون بازنشستگی ثبت احوال استان گلستان با حضور عمادی رئیس هئیت مدیره بازنشستگان ثبت احوال کشور و مشاور رئیس سازمان ثبت احوال کشور و اعضای هئیت مدیره و حمیدرضا مطیع ،معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال استان گلستان گلریز مدیر خانه مهر افتخاری مدیر گروه خبر البرز گلستان و سو سرائی مدیر روابط عمومی ثبت احوال استان ونمایندگان بازنشستگان ثبت احوال استان در جنگل دلند برگزار شد.

در این نشست مطیع معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال استان گلستان اظهار کرد: اگر به گذر زمان نگاه کنیم آغاز و پایانی دارد.و آنچه در آغاز شروع شده و در پایان به فرجام رسیده ایم اگر احساس رضایت داشته باشیم به نتیجه مطلوب رسیده ایم.

وی افزود: اگر به ثبت احوال نگاه کنیم از یک پیچیدگی و ساختار مدون و برنامه ریزی شده ای  برخوردار است که این ساختار نظامند پس از ۱۰۰سال به آن رسیده است.

مطیع در ادامه گفت: این ساختار یقینا در منابع انسانی قدرتمند و توانمند و دلسوز شکل می گیرد. و یکی از مشکلات اساسی و آینده این سازمان منابع انسانی می باشد که بطور جدی روی آن باید فکر کرد ضمن آنکه پیچیدگی ثبت احوال روز بروز بیشتر می شود و بدنه باید خود را به آن برساند.

معاون ثبت احوال گلستان ضمن بیان اینکه در ثبت احوال نقطه توقف وجود ندارد و در حال حرکت است اظهار کرد: حیات زندگی افراد در ثبت احوال شکل می گیرد و نقطه انتهای زندگی فرد هم در ثبت احوال شکل می گیرد.

مطیع در ادامه در باره جایگاه بازنشستگان خاطر نشان کرد: وظیفه داریم از بازنشستگان که ریشه های ما می باشند photo_2017-07-14_19-06-01 [1]مواظبت کنیم  و اگر ریشه ها و ستونها نباشند قطعا این ساختمان ویران می شودو تا جای که امکان دارد نظامی طراحی شود که از این بزرگان حمایت شود.

معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال استان گلستان ضمن حمایت از پر کردن خلاء اوقات بازنشستگان و اینکه دفاتر پیشخوان اولویت واگذاری آن با بازنشستگان می باشدبیان کرد: شما عزیزان کمک کنید به تولید  و آموزش نیرو ضمن آنکه مجموعه بازنشسته باید اتاق فکری برای مدیریت استان باشند.وما آمادگی داریم در جلسات تخصصی از بازنشستگان استفاده کنیم.

مطیع  معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال استان گلستان در خاتمه ضمن بیان شناسایی ظرفیت های مادی و معنوی  برای حمایت از بازنشستگان گفت: شما بازنشستگان همیشه اقتدار و صلابت و جایگاه خود را حفظ کرده و ماباید قدر ومنزلت شما را روز به روز بیشتر اجابت کنیم و بازنشستگان که اسلاف ما بودند و این مجال را برای ما ایجاد کردند قدر دان آنان باشیم.

 

photo_2017-07-14_19-15-17 [2]

 

 

0 [3]
0 [3]