- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

معاون برنامه ریزی دادگستری گلستان از نشست های تخصصی آسیب شناسی درحوزه های قضایی استان خبرداد

آسیب شناسی حوزه های قضایی گلستان در نشست های تخصصی
بهبود عملکرد و به اشتراک گذاشتن تجربه های موفق مدیریتی از اهداف این نشست هاست .
البرز گلستان/معاون برنامه ریزی دادگستری گلستان گفت : در این نشست ها ، عملکرد و برنامه های حوزه های قضایی با حضور رئیس دادگستری و دادستان همان حوزه، بررسی و راهکارهای رفع و بهبود موانع ارتقای این حوزه ها ارائه می شود .
محمود اسپانلو با بیان این که در این نشست ها افزایش کیفیت و کمیت رسیدگی به پرونده ها را دنبال می کنیم افزود : استفاده از مجازات های جایگزین حبس ، کاهش جمعیت کیفری ، ابلاغ الکترونیک ، سامانه مدیریت پرونده ها ( سمپ ) ، پیشگیری از وقوع جرم ، استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف برای سازش و کاهش ورودی پرونده به دادگستری ها از جمله مولفه هایی هستند که در این نشست ها به صورت ویژه در هر حوزه قضایی بررسی می شود.
اسپانلو گفت : رسیدن به یک برنامه مشترک متناسب با امکانات و ظرفیت های هر حوزه قضایی برای پیشرفت و بهبود عملکرد از دیگر اهدافی است که در این نشست ها به دنبال تحقق آن هستیم.
وی افزود : گفتگوها در این نشست ها ، تخصصی است و به روسا و دادستان ها کمک می کند تا علاوه بر دفاع از کارنامه مدیریتی شان از کاستی ها و امکانات مورد نیاز در حوزه های قضایی خود بگویند و هم تجربه های موفق مدیریتی خود را در زمینه های قضایی و اداری به اشتراک بگذارند .
امروز در ادامه این سلسله نشست ها ، عملکرد حوزه های قضایی کلاله ، آزادشهر و علی آبادکتول با حضور روسا و دادستان های این حوزه های قضایی به صورت جداگانه بررسی شد .
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان
http://www.dadgostari-gs.ir

0 [1]
0 [1]