مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:با آماده سازیهای زیرساختی ، نقش مهمی در رشد شاخص های ICT استان داشته ایم

سال ۹۵ ، سالی پرکار و پرتلاشی در مخابرات منطقه گلستان بود.
البرز گلستان/مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن اعلام این مطلب افزود: دستاوردهای مهمی در سال ۹۵ با همت وتلاش کارکنان بدست آمده است که چشمگیر می باشد.
وی از ادامه تلاش و همراهی کارکنان در تحقق اهداف سخن گفت و افزود: هنوز برای رسیدن به هدفهای در نظر گرفته شده راهی طولانی در پیش داریم واین جز با همکاری کار کنان در بخشهای مختلف سازمان امکان پذیر نخواهد بود.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با تشریح برنامه های مخابرات گلستان  اطلاع از وضعیت شرکت را حق کارکنان دانست و اضافه کرد : تک تک کارکنان در پیشرفت و یا عقب ماندگی شرکت موثر خواهند بود و نمی توان گفت : کسی در این چرخه بی تاثیر است.
مهندس شهمرادی به سیاستهای شرکت مخابرات ایران  اشاره کرد و  بر پایه گذاری فعالیتهای شرکت بر اساس برنامه تحول ۵ ساله تاکید کرد.
وی ظرفیتهای خوب انسانی در سازمان را امتیاز مثبت مخابرات گلستان دانست و هدایت آنها را مهم ارزیابی کرد و گفت : با خدمت صادقانه حرکتی رو  به جلو را باید تجربه کنیم .
مهندس شهمرادی تاثیر فعالیتهای مخابراتی در توسعه بخشهای مختلف جامعه علی الخصوص استان را بسیار زیاد دانست و گفت: با آماده سازیهای زیرساختی ، نقش مهمی در رشد شاخص های ICT استان داشته ایم که بی نظیر می باشد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با ارائه شاخصهای ارزیابی مخابرات مناطق و تشریح جزئیات آنها راهکارهای لازم در احراز امتیازات لازم را ابلاغ و از همه کارکنان خواست تا با انگیزه و  همت همچون گذشته در پیشرفت مخابرات منطقه گلستان و دستیابی به موفقیت های بیشتر تلاش نمایند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۴ ق.ظ

دیدگاه