- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر نصرتی مدیریت در مان تامین اجتماعی گلستان به مناسبت هفته تامین اجتماعی از پذیرش بیماران کشورهای آسیا ی میانه دربیمارستانهای گرگان وگنبد خبرداد

البرز گلستان/ دکتر نصرتی مدیریت در مان تامین اجتماعی گلستان به مناسبت هفته تامین اجتماعی در نشست خبرنگاران گلستان حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران به مناسبت این ایام پاسخ داد.

دکتر نصرتی در این نشست با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان فرهنگی اجتماعی هست اظهار کرد:جامعه فرهیخته تامین اجتماعی از معدنچیان یورت تا دانشمندان هسته ای بنوعی از خدمات  تامین اجتماعی بهره مند می باشند.
دکتر نصرتی سپس افزود:در استان ما باید ۴۸۰۰تخت داشته باشیم در حال حاضر فقط ۲۰۰۰تخت داریم ودر  دولت تدبیر و امید موفق شدیم کل پروژه های استان ملکی را به ۸پروژه برسانیم

وی در ادامه تصریح کرد: پروژهای جدید درمانی داریم که بخشی از آن  انجام شده ضمن آنکه در شرق استان کلاله مینودشت رامیان… در غرب استان بندر گز شروع خواهد شد .شبانه روزی شدن درمانگاه علی اباد کتول انجام پلی کلینک گرگان هم در حال شبانه روزی می باشد.
دکتر نصرتی در خاتمه افزود: استان گلستان با آسیا میانه همجوار  می باشد و ما  میتوانیم  پذیرش بیمارهای خارجی دربیمارستانهای گنبد وگرگان راداشته باشیم.

0 [1]
0 [1]