آذری مدیر کل فرودگاههای استان گلستان خبرداد:پس از تهران و مشهد ، گرگان سومین ایستگاه از نظر تعداد اعزام حجاج به سرزمین وحی می باشد

اعزام نزدیک به ۷ هزار گلستانی به سرزمین وحی

االبرز گلستان/مدیر کل فرودگاههای استان گلستان گفت : امسال در عملیات اعزام حجاج بیت الله الحرام ، ۶۹۰۵ نفر از زائران گلستانی از فرودگاه گرگان به سرزمین وحی اعزام می شوند .
رامین آذری در گفتگو با روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با اعلام اینکه فرودگاه گرگان وظیفه اعزام ۸ درصد کل حجاج ایرانی را بر عهده دارد افزود : پس از تهران و مشهد ، گرگان سومین ایستگاه از نظر تعداد حجاج می باشد .
وی با بیان اینکه تعداد حجاج گلستانی نسبت به سال ۹۴ بیش از ۲۸۰ درصد رشد داشته افزود : افزایش تعداد حجاج در حالی صورت می گیرد که آمارها حکایت از رشد ۱۲۰ درصدی پروازهای داخلی فرودگاه گرگان داشته که این مسئله وظیفه خدمت رسانی فرودگاه گرگان را دشوارتر می کند .
آذری در ادامه افزود : فرودگاه گرگان در حال حاضر با بهره گیری از یک ترمینال مشترک (داخلی و خارجی) پذیرش و اعزام مسافرین را انجام می دهد . در زمان اعزام و پذیرش پروازهای حج با توجه به محدودیت فضا در ترمینال ، اپرون و دیگر محاوط فرودگاهی و با توجه به تداخلات پروازی و مسافری که به وجود می آید ، مشکلاتی در پیش خواهیم داشت . برای به حداقل رساندن اثرات این محدودیت ها ، تلاش می کنیم با برنامه ریزی دقیق و با استفاده از فعال کردن همه ظرفیت ها و نیروها خللی در امر خدمت رسانی به مسافرین ایجاد نشود .
گفتنی است ؛ اعزام حجاج گلستانی به سرزمین وحی از ۲۵ مرداد لغایت ۳ شهریور و زمان بازگشت آنها ۲۵ شهریور لغایت ۳ مهر ماه خواهد بود .
@GBTAirport

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۰ ب.ظ

دیدگاه