- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکترطیبی مدیرکل ورزش وجوانان گلستان در نشست با خبرنگاران ورزشی نویس خواستار پوشش خبری و تشویق یکسان تمامی هئیت های ورزشی استان شد

البرز گلستان/ به مناسبت اولین روز هفته پهلوانی  و جهانی ورزشی نویسان دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نشستی با اصحاب رسانه ورزشی نویس در سطح برگزارکرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این نشست اظهار کرد: غالب قلم‌های خبرنگاران ورزشی گلستان با انصاف همراه بوده و دلیل آن احساس مسئولیت و فطرت ورزشی نویسان استان است.

دکتر طیبی افزود: به هیچ وجه انتظار نداریم رسانه‌های استان ار اداره کل ورزش و جوانان تعریف و تمجید بی دلیل داشته باشند و خوشبختانه این اتفاق رخ داده است.

وی تصریح کرد: اگر خبرنگاران ورزشی استان پیشنهادی و طرحی برای توسعه و ارتقای ورزش گلستان دارند ما از آن استقبال می‌کنیم و به طور قطع در کارگروه‌ها بررسی خواهد شد زیرا ورزشی نویسان خود به عنوان کارشناس ورزش هستند.

طیبی ادامه داد: خوشبختانه هم صدایی خوبی بین اداره کل ورزش و جوانان و خبرنگاران ورزشی استان گلستان وجود دارد و امیدواریم این هم صدایی روز به روز بیشتر شود.

وی از خبرنگاران ورزشی نویس خواست در پوشش خبری تمامی هئیت ها را یکسان ببینند و هئیت ها را تشویق کنید

دکترطیبی در باره پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان گفت: تکلیف ما این است تا پروژه‌هایی که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تکمیل کنیم .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در باره ورزش بانوان گفت:حوزه وورزش بانوان چون رسانه ای نیست حامیان مالی ندارد.

وی افزود: در باره برنامه ششم توسعه هزینه کرد ورزشی هزینه های قابل قبول است و از مالیات کسر می شود.

وی بیان کرد: به عقیده من پروژه‌های ورزشی باید بر اساس نیاز ورزشی استان تکمیل شوند که البته محدودیت منابع موجب شده تا پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند، تکمیل شوند.

0 [1]
0 [1]