دکترطیبی مدیرکل ورزش وجوانان گلستان در نشست با خبرنگاران ورزشی نویس خواستار پوشش خبری و تشویق یکسان تمامی هئیت های ورزشی استان شد

البرز گلستان/ به مناسبت اولین روز هفته پهلوانی  و جهانی ورزشی نویسان دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نشستی با اصحاب رسانه ورزشی نویس در سطح برگزارکرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این نشست اظهار کرد: غالب قلم‌های خبرنگاران ورزشی گلستان با انصاف همراه بوده و دلیل آن احساس مسئولیت و فطرت ورزشی نویسان استان است.

دکتر طیبی افزود: به هیچ وجه انتظار نداریم رسانه‌های استان ار اداره کل ورزش و جوانان تعریف و تمجید بی دلیل داشته باشند و خوشبختانه این اتفاق رخ داده است.

وی تصریح کرد: اگر خبرنگاران ورزشی استان پیشنهادی و طرحی برای توسعه و ارتقای ورزش گلستان دارند ما از آن استقبال می‌کنیم و به طور قطع در کارگروه‌ها بررسی خواهد شد زیرا ورزشی نویسان خود به عنوان کارشناس ورزش هستند.

طیبی ادامه داد: خوشبختانه هم صدایی خوبی بین اداره کل ورزش و جوانان و خبرنگاران ورزشی استان گلستان وجود دارد و امیدواریم این هم صدایی روز به روز بیشتر شود.

وی از خبرنگاران ورزشی نویس خواست در پوشش خبری تمامی هئیت ها را یکسان ببینند و هئیت ها را تشویق کنید

دکترطیبی در باره پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان گفت: تکلیف ما این است تا پروژه‌هایی که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تکمیل کنیم .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در باره ورزش بانوان گفت:حوزه وورزش بانوان چون رسانه ای نیست حامیان مالی ندارد.

وی افزود: در باره برنامه ششم توسعه هزینه کرد ورزشی هزینه های قابل قبول است و از مالیات کسر می شود.

وی بیان کرد: به عقیده من پروژه‌های ورزشی باید بر اساس نیاز ورزشی استان تکمیل شوند که البته محدودیت منابع موجب شده تا پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند، تکمیل شوند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۵ ب.ظ

دیدگاه