تامین کارت هدیه خبرنگاران وبسته حمایتی به مناسبت هفته خبرنگاران برای اعضای این تشکل برای دومین سال متوالی از سوی خانه مطبوعات گلستان

تامین کارت هدیه خبرنگاران وبسته حمایتی به مناسبت هفته خبرنگاران برای اعضای این تشکل برای دومین سال متوالی از سوی خانه مطبوعات گلستان/ برای دومین سال متوالی کارت هدیه و بسته حمایتی به مناسبت هفته خبرنگار به همت  خانه مطبوعات ومساعدت  ویژه شخص استاندار تامین شده است

سید جواد حسینی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان خبر داد :تامین کارت هدیه هفته خبرنگار و بسته حمایتی برای اعضای این تشکل

البرز گلستان/رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان از تامین و خرید کارت هدیه و بسته حمایتی برای تجلیل اصحاب رسانه عضو اصلی این این تشکل خبر داد.

سید جواد حسینی با اعلام این خبر افزود:با تصویب هیات مدیره خانه مطبوعات کارت هدیه و بسته حمایتی برای تجلیل از اعضای اصلی این تشکل و توزیع آن در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت : با توجه به اعلام استعفای دو عضو مسعفی هیات مدیره خانه مطبوعات در جلسه هیات مدیره ضمن موافقت با استعفا مقرر شد تا از اعضای علی البدل هیات مدیره برای ادامه فعالیت دعوت شود.

حسینی افزود: در این جلسه همچنین مصوب شد تا بمنظور گرامیداشت هفته خبرنگار امسال از تمام ظرفیت این تشکل برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم استفاده شود که بخشی از کارها از جمله خرید کارت هدیه و بسته حمایتی جهت تجلیل از فعالان محترم رسانه عضو انجام شده است.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات در ادامه خاطرنشانکرد: اعضای هیات مدیره مصمم هستند تا همانطور که برای اولین بار در تاریخ تشکل و فعالیت رسانه ای یکماه قبل از ۱۷ مرداد کارت هدیه جهت اهدا به همکاران محترم تامین شده ، تلاش خواهیم کرد تا مراسمی متفاوت و باشکوهتر و درخور شان فعالان رسانه در گرامیداشت هفته خبرنگار برگزار شود.

وی نام گزاری ایام هفته ، تدوین برنامه های متنوع ، پیش بینی برخورداری از خدمات و برگزاری مراسم متمرکز در این ایام را با اولویت رفع نواقص سالهای گذشته اعلام کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۱ ق.ظ

دیدگاه