دیداردکتر تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلابا دکتر فاضل رییس دانشگاه پزشکی/بزودی نشست هیات رئیسه دانشگاه بامجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود

در دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه مسائل و چالشهای حوزه سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

البرز گلستان/دکتر نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در دیدار با دکتر فاضل رییس دانشگاه مسایل و چالشهای حوزه سلامت شهرستان گرگان مورد بحث و تبادل نظر دوطرف قرار گرفت.

در این دیدار که در دفتر ریاست دانشگاه انجام شد دکتر تربتی نژاد ضمن تاکید به اهمیت نیاز به احداث بیمارستان در مرکز استان به ویژگیهای لازم جهت مکان یابی مناسب در ساخت بیمارستان فوق در گرگان اشاره کرد و گفت استفاده از نظرات کارشناسی در انتخاب مکانی مناسب جهت احداث بیمارستان میتواند بهترین گزینه در این خصوص باشد.

در این دیدار دکتر فاضل رییس دانشگاه ضمن تاکید براهمیت مقوله سلامت در استان خواستار برگزاری جلسه ای با حضور نمایندگان مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی و مقام عالی وزارت شدند.

گفتنی است در این دیداربا عنایت به دبیری مجمع نمایندگان توسط ایشان مقرر شد بزودی جلسه ی هیات رئیسه دانشگاه با حضور مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه برگزار شود

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۴ ب.ظ

دیدگاه