سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز طی یک ماهه گذشته موفق به کشف ۴۸۲ کیلوگرم مواد مخدر شدند

البرز گلستان/سردار “علی اکبر جاویدان”فرمانده انتظامی گلستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری با اشاره به برکات و فضولات ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان به نوعی تحول درونی در انسان ایجاد می کند که حتی افراد بزهکار جامعه نیز از این تحول درونی بی بهره نیستند.

وی گفت: افزایش امنیت اجتماعی و کاهش وقوع جرایم یکی از مهمترین برکات این ماه مبارک است.

فرمانده انتظامی گلستان، نقش دین و اعتقادات مذهبی را در راستای کاهش وقوع جرایم بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و بیان داشت: در ماه مبارک رمضان امسال نیز شاهد کاهش وقوع جرایم در استان گلستان بوده ایم به گونه ای که طی این مدت سرقت های مسلحانه ۵۰ درصد و جرایم خشن مانند قتل نیز ۲۰ درصد کاهش داشته است.

سردار جاویدان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان وقوع جرایمی چون سرقت های منزل ۲۱ درصد و موتورسیکلت ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است، ادامه داد: در همین راستا شاهد کاهش ۱۱ درصدی سرقت اتومبیل و ۵۶ درصدی کیف قاپی بوده ایم؛ در مجموع طی این مدت سرقت های مهم ۲۰ درصد و در کل سرقت ها نیز ۳ درصد کاهش داشته است.

سردار جاویدان از کشف ۷۳ درصد کل سرقت ها توسط پلیس گلستان در این ایام خبر داد و بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز طی یک ماهه گذشته موفق به کشف ۴۸۲ کیلوگرم مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان، توجه به بحث آموزش های همگانی و اطلاع رسانی با هدف آگاهی بخشی به شهروندان را از برنامه های مهم پلیس در راستای کاهش وقوع جرایم عنوان و خاطر نشان کرد: در رویکرد جامعه محوری پلیس، توجه به آموزش یک اصل بسیار مهم است.

سردار جاویدان در خاتمه گفت: در رویکرد جامعه محوری، پلیس با حضور در بین جامعه هدف خصوصا در حوزه مدارس و مراکز آموزش عالی نسبت به ارتقاء سطح آگاهی عمومی اقدام و خوشبختانه توفیقات بسیار خوبی در این زمینه حاصل شده است.#

انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۳ ب.ظ

دیدگاه