تیرانداز مدیر کل فنی و حرفه‌ای گلستان از بهره مندی ۳ هزار و ۳۹۷ نفر از آموزش‌های مهارتی در سه ماهه نخست سال جاری در بخش ثابت مراکز دولتی خبرداد

البرز گلستان/ابوالفضل تیرانداز مدیر کل فنی و حرفه‌ای گلستان درباره برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای استان گلستان با برگزاری ۲۰۰ دوره آموزشی برای پر بار کردن اوقات فراغت دانش آموزان تلاش می‌کند.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: در تابستان امسال پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۸ هزار و ۷۰۰ نفر در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای  مشارکت کنند.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و برگزاری دوره‌های آموزشی به خصوص برای دانش‌آموزان پایه نهم استان انجام شده است.

مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت: برای ۲ هزار و ۷۰۰ دانش آموز پایه نهم استان گلستان برنامه‌ریزی آموزشی در دوره‌های مختلف شده است.

تیرانداز گفت: این دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای  در بیش از ۱۱۵ حرفه آموزشی برای نوجوانان و جوانان استان اجرا می‌شود.

وی افزود‌: کلاس‌ها از اواخر خرداد ماه در استان گلستان آغاز شده و علاقمندان برای ثبت نام به ادارات فنی و حرفه ای محل سکونت خود مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان گلستان گفت: در  سه ماهه نخست سال جاری ۳ هزار و ۳۹۷ نفر از آموزش‌های مهارتی در بخش ثابت مراکز دولتی بهره‌مند شدند.

تیرانداز اظهار کرد: این آموزش‌ها در همه شهرستان‌های استان در ۱۵۵دوره آموزشی برنامه ریزی و اجرا شده است که از این تعداد کارآموزان تعداد ۲۵۱۰ نفر مرد و ۸۸۷ نفر زن بوده‌اند.

وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان با هدف ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای کارجویان و شاغلین ارائه می‌شود و در این راستا در تلاش است تا همه اقشار جامعه را پوشش داده و دوره‌های آموزشی را برای مخاطبان و علاقمندان ارائه کند

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۶ ق.ظ

دیدگاه