نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت الله نورمفیدی در مصلی گرگان برگزار می‌شود

نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت الله نورمفیدی در مصلی گرگان برگزار می‌شود

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه گرگان در متن این اطلاعیه آمده است:

بخوان! به شکرانه توحید. بخوان! به شکرانه این عید!

بخوان، به پاس سرافرازی‏ات در بندگی و خاکساری حضرت حق (جلّ جلاله)، بخوان:

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبرِیآءِ وَ الْعَظَمَهِ، وَ اَهْلَ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ،…

اکنون بهار حیات رمضان، آخرین نوازش‏ ها را بر سر باغ می‏کشد و آخرین نفس ‏های مسیحایی را در او می‏دمد. هلال نقره‏ ای ماه، آسمان رمضان را روشنایی بخشیده و انسان خاکی در این ثانیه‏ های آخر به یک ماه میهمانی می‏ اندیشد؛ یک ماه خاطرات آسمانی.

خوشا به حال کسانی که در پرتو این ماه و در سایه‏ ی پر فیض شب‏ های قدر، با نیایش و پرستش خالصانه، دل و جانشان را از غبار آلودگی‏ ها، شست‏شو داده و به پاس این موفقیت بزرگ، عید سعید فطر را جشن می‏گیرند. آن‏ها درس‏ هایی چون ایثار، نوع‏ پروری، اخلاص و پرهیزکاری را که از مکتب انسان‏ ساز رمضان فرا گرفته‏ اند، همواره در مسیر حیات خویش به کار می‏ بندند و تا عید فطری دیگر، زندگی خود را بیمه می‏ کنند.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملّت عزیز در ماه مبارک رمضان، به اطلاع می رساند، نماز عید سعید فطر ساعت ۸:۳۰ صبح در محل مصلی نماز جمعه  گرگان به امامت حضرت  آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه  گرگان برگزار خواهد شد. از برادران و خواهران مومن و انقلابی دعوت کرد تا بار دیگر با حضور گرم و صمیمی خود عظمت و بالندگی اسلام را با افتخار به نمایش بگذارند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵ ق.ظ

دیدگاه