- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

نظری معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد گلستان از استقرار ۱۰۵۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان گلستان خبرداد

البرزگلستان/برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان با هدف تقویت و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و ایجاد زمینه مساعد مشترک آحاد مردم به منظور رفع مشکلات معیشتی برگزار می شود که یکی از این برنامه ها، جمع آوری زکات فطریه است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، مهدی نظری معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گلستان با بیان اینکه۱۰۵۰ پایگاه ثابت و سیار در میادین اصلی شهرستانها، مراکز نیکوکاری و مصلی های سراسر استان در روز عید فطر دایر است،گفت: مردم خیر و نیکوکار می توانند با حضور در این پایگاهها، زکات فطره خود را پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گلستان گفت: طی ماه مبارک رمضان امسال، ۲۰۰ هزار پاکت فطریه بین مردم خیر و نوع دوست استان توزیع شده تا فطریه و کفاره خود را با قرار دادن داخل این پاکتها به دفاتر کمیته امداد تحویل دهند.

مهدی نظری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی فوری به نیازمندان گفت: به گونه ای برنامه ریزی شده تا زکات فطره پس از جمع آوری در سریع ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گلستان با تقدیر از گلستانی های خیر اظهار کرد: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۰۱۷*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود و وارد کردن مبلغ مورد نظر، زکات فطره خود را پرداخت کنند و یا در صورت داشتن کارتهای متصل به شبکه شتاب می توانند فطریه خود را به شماره حساب ۰۱۰۲۱۹۶۴۵۹۰۰۰ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۰۸۱۸۹ نزد بانک صادرات واریز کنند.

نظری با اشاره به اینکه گلستانی های نیکوکار جهت خدمات رسانی به مددجویان، با کمیته امداد همواره همکاری می کنند؛ خاطرنشان کرد: مردم استان سال گذشته بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان زکات فطره پرداخت کردند.

0 [1]
0 [1]