تاکیدروحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان بر ضرورت آگاه‌سازی عمومی نسبت به سوء مصرف مواد مخدر

روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان بر ضرورت آگاه‌سازی عمومی نسبت به سوء مصرف مواد مخدر تاکید کرد.
البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان: محمودرضا روحانی‌فر در جلسه مشترک کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی وکمیته فرهنگی پیشگیری که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان برگزار شد؛ با اشاره به سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و برنامه‌های این روز گفت: هر یک از دستگاه‌های عضو موظف به تدوین برنامه‌های اجرایی در این هفته با هدف تنویر افکار عمومی و حساس‌سازی مردم هستند.
وی در ادامه، نقش صدا و سیما را به‌منظور فضای‌سازی مناسب رسانه‌ای در اطلاع‌رسانی مفاهیم پیشگیرانه به مردم از طریق زیر نویس تلویزیونی و بسته ویژه خبری مهم تلقی کرد.
دبیر شورا در ادامه بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی و شهری در سطح استان توسط دستگاه‌ها با هدف تعمیق مفاهیم پیشگیرانه برای ایجاد یک نگاه فرابخشی تاکید کرد و همچنین مشارکت کلیه دستگاه‌ها در برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر و اجرای برنامه‌های موثر با بهره‌گیری از اعتبارات ذاتی دستگاه‌ها را مورد توجه قرار داد.
روحانی‌فر در پایان، برپایی مسابقات دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی خانوادگی و ورزش‌های صبحگاهی به مناسبت این روز در سطح فرمانداری‌ها توسط شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌ها و برگزاری کارگاه‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد از دیگر برنامه‌های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ذکر کرد.

منبع: روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵ ب.ظ

دیدگاه