- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در جمع اولین کمیته برگزار کننده جشنواره ورزشی بازنشستگان استان:با برگزاری جشنواره های ورزشی بازنشستگان می توان هم موجب ارتقای سلامتی آنان وهم استفاده از تجربیاتشان شد

البرزگلستان/ در پی برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان استان گلستان  که برای اولین بار درسطح استان برگزار شد و بازتاب خوبی در سطح کشور و استان داشته است رضا جعفری مدیر کل صندوق بازنشستگی استان در نشستی با کمیته برگزار کننده این جشنواره از آنان تجلیل و تقویر بعمل آورد.

وی در این نشست ضمن بیان اینکه  برای جامعه بازنشسته امروز باید روحیه نشاط و تنوع ایجاد کرد تا بتوان هم موجب ارتقای  سلامتی آنان و هم بتوان از تجربیاتشان استفاده کرد افزود: برگزاری چنین جشنواره های ورزشی  یقینا می تواند موجب ایجاد محیط شاد و مفرح و تقویت روحیه برای پیشکسوتان عزیز گردد.

جعفری در ادامه خطاب  به اعضای کمیته اظهار کرد :حضور و نظارت شما  بعنوان کمیته برگزار کننده این جشنواره بزرگ یقینا باعث ارتقاءو رشد آن و توجه مدیران سازمان به این همکاری و همدلی در راستای برگزاری آن شده است.

مدیر کل صندوق بازنشستگی استان ضمن تقدیر ازربیعی  معاون استاندار گلستان و دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: در جهت تقدیر از اعضای برگزار کننده این جشن از سوی ربیعی معاون استاندار و صندوق بازنشستگی یک عددلوح تقدیر و تندیس اولین جشنواره ورزشی بازنشستگان به اعضای کمیته اهداء شد.

وی در این نشست از گلریز مدیر خانه امید گرگان خانم عراقی رئیس شورای بازنشستگان استان پهلوانی و حسینی و مکاری و خانم بیدی از مدیران صندوق استان و خانم غیناقی و محمودی از اداره کل ورزش و افتخاری مدیر گروه خبر البرز گلستان تقدیر بعمل آورد.

0 [1]
0 [1]