دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهرازمعرفی وکلای رایگان برای مالباختگان پرونده موسوم به شرکت پرهام که بیش از ۲ هزار نفر آن در گلستان شاکی هستند خبرداد

معرفی وکلای رایگان برای مالباختگان پرونده موسوم به شرکت پرهام
البرز گلستان/دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر گفت : پرونده شرکت موسوم به پرهام در دادسرای شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در حال رسیدگیست که به دلیل طولانی بودن مسافت ، امکان پیگیری پرونده برای همه شاکیان وجود نداردبه همین منظور در نشستی با کانون وکلا و مشاوران حقوقی دادگستری استان مقرر شد دو نفر از وکلای این کانون ، وکالت مالباختگان را رایگان برعهده گیرند.
رضا بذری به مالباختگان این پرونده توصیه کرد : اگر دسترسی به وکیل ندارند با مراجعه به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آزادشهر به این افراد ، وکالت دهند.
دادستان بذری گفت : جلسه توجیهی با این وکلا برگزار شده و در جریان پرونده قرار گرفته اند.
بذری با رد شایعه تبعیض در پرداخت وجوه به مالباختگان گفت :تاکنون هیچ وجهی به مالباختگان در استان سیستان و بلوچستان پرداخت نشده و در صورت پرداخت همه مالباختگان در شرایط مساوری قرار دارند.
دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر گفت : در پرونده موسوم به شرکت پرهام بیش از ۲ هزار نفر در گلستان شاکی هستند که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان ، از دست داده اند.
در پرونده موسوم به لیزینگ خودرو شرکت پرهام ، متهمان با تاسیس یک شرکت با این ادعا که می‌توانند خودروهای ساخت داخل را چند میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشند، مردم را فریب دادند و میلیاردها تومان در استان های گلستان و سیستان و بلوچستان به جیب زدند.
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۹ ب.ظ

دیدگاه