دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان ازآغازساخت درمانگاههای تامین اجتماعی دارای مجوز تا پایان سال جاری خبرداد

دکتر احمد نصرتی:ساخت درمانگاههای تامین اجتماعی دارای مجوز تا پایان سال جاری آغاز می شود.
البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر نصرتی مدیر درمان استان با حضور دربرنامه رادیویی روزنه از مرکز صدای استان گلستان ، ضمن تقدیر از پیگیری برنامه روزنه به عنوان صدای به حق مردم و آرزوی قبولی عبادات در ماه مبارک رمضان ، به سئوالات مطروحه پاسخ داد.
وی ضمن تقدیر از همراهی مدیر عامل محترم سازمان و معاونین ایشان ، به ویژه معاونت درمان سازمان با برنامه های استان و موافقت با توسعه کمی وکیفی دراستان گلستان ،  ابتدا سازمان تامین اجتماعی دراستان را دردو بخش مستقیم و غیر مستقیم معرفی کرده وافزود : ما در استان در بخش مراکز ملکی ٢ بیمارستان و ۶ درمانگاه سرپایی تخصصی وعمومی داریم و در بخش درمان غیر مستقیم نیز در استان با بیش از ١٣٠٠ مرکز سرپایی و ٢۵ بیمارستان طرف قرار داد هستیم تا بتوانیم خدمات دردسترس وبا کیفیتی به بیمه شدگان استان ارائه نماییم.
دکتر نصرتی با اشاره به همه تلاشهای صورت گرفته دردولت تدبیر وامید درحوزه های دانشگاه علوم پزشکی و استانداری گلستان ، تعداد تخت مورد نیاز استان را باتوجه به جمعیت بیش از ٢ هزار تخت دانست ، و افزود : در استان باید ۴٧۵٠ تخت داشته باشیم که اکنون تقریبا ۵٠ درصد تخت مورد نیاز موجود است و هزینه ایجاد هرتخت ٢ میلیارد تومان است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان همچنین به پروژه های پیگیری شده دراستان طی سالهای اخیر پرداخت و گفت : ما درسال گذشته موفق شدیم علاوه بر افتتاح پروژه ٨ هزار متری بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با اعتبار ١۶,۵ میلیارد تومان،  مجوز افزایش یکصد تخت بستری را نیز اخذ نماییم که مراحل پایانی آن در هیأت مدیره سازمان طی می شود. وی همچنین به اخذ مجوز برای درمانگاههای شهرستانهای بندرگز ، رامیان ،آزادشهر ، کلاله و مینودشت اشاره کرد که در شهرهای آزادشهر ورامیان این درمانگاهها درمکانی موقت مشغول ارائه خدمت هستند و ساخت درمانگاههایی که مجوز آنها اخذ شده در سالجاری آغاز خواهد شد.
دکتر نصرتی همچنین به مجوز اخذ شده جهت نوسازی پلی کلینیک امام خمینی (ره) گرگان با قدمت بیش از ۵٠ ساله اشاره کرد و شبانه روزی شدن درمانگاه شهرستان علی آباد با مراجعه ۶ هزار نفری درهر شیفت را نیز موفقیتی دیگر دانست.
این مدیر پاسخگو همچنین به جذب ٧٠ نیروی تخصصی درآینده ای نزدیک اشاره کرد ودر پاسخ به سئوال بیمه شده ای که مدعی عدم پذیرش در بیمارستان بود گفت : با عنایت به اینکه دفترچه های درمانی حذف شده و پذیرش سیستمی شده است شیوه پذیرش به شکلی است که یک بیمار با یک دلیل و آن هم به صورت غیر اورژانسی نمی تواند بیش از یک بار به مراکز ملکی مراجعه نماید ولی اگر بیمار اورژانسی باشد و یا به دلایل متعدد مراجعه نماید محدودیتی درپذیرش نیست .
وی درادامه به میانگین مراجعه بیمار درکشور اشاره کرد که بر اساس استانداردهای تعیین شده هر فرد درسال ٢,۶ بار به پزشک عمومی ، ١.٨ بار به پزشک متخصص و هر ١٢ سال یکبار اگر بستری شود نرم ها را رعایت کرده است.
دکتر احمد نصرتی درپایان با عنایت به فعال بودن حوزه روابط عمومی درزمینه پاسخگویی به مخاطبان شماره ارتباط با این واحد را اعلام کرده و پاسخگویی را براساس آیات قرآنی وظیفه خود به عنوان مسئول دانست.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۳ ب.ظ

دیدگاه