مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان درجمع عوامل حفاظت و حراست مخابرات استان:مملکت و نظامی که به مردم خود تکیه دارد به سادگی متزلزل نخواهد شد

امنیت در کشور ما جایگاه ویژه ای دارد و زبانزد همه می باشد.
البرز گلستان/مهندس شهمرادی که در جلسه توجیهی عوامل حفاظتی و حراستی مخابرات منطقه گلستان سخن میگفت: ضمن ابراز این مطلب که امنیت در کشور ما جایگاه ویژه ای دارد و زبانزد همه است افزود: مملکت و نظامی که به مردم خود تکیه دارد به سادگی متزلزل نخواهد شد و دشمنان با اعمال تروریستی خود که به تعبیر مقام معظم رهبری ” ترقه بازی بیش نیست ” نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست یابند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان در این جلسه که در آن محمودی جانشین حراست کل استان ، مسلمی رئیس اداره حراست مخابرات منطقه گلستان و عوامل حفاظتی  حراستی حضور داشتند  با اشاره به ضایعه شهادت تعدادی از هموطنان در حملات تروریستی اخیر گفت : با اینگونه اعمال ذره ای از اقتدار نظام کاسته نخواهد شد و فقط باید بیش از پیش هوشیار باشیم و نگذاریم در کشوری که آرامش وامنیت آن زبانزد همه کشورهاست اتفاقاتی اینچنین رخ دهد.
مهندس شهمرادی هدف قراردادن اماکن ارتباطاتی همچون مخابرات توسط  دشمنان را امری بدیهی دانست و گفت: اولویت آنها اماکن ارتباطی است بنابراین عوامل حفاظتی و حراستی در سازمانهای مانند مخابرات باید دقیق تر به وظایف خود عمل کنند و بر ضرورت اجرای نظم تاکید نمود و گفت : عواقب مثبت وجود انظباط در سازمان شامل همه می شود و نباید مشغله های فکری و شخصی موجب سهل انگاری وکوتاهی در انجام وظیفه شود.
وی توصیه کرد از فرصتهایی که عوامل حفاظتی وحراستی در محل کار دارند جهت ارتقاء ابعاد معنوی واخلاقی خود استفاده نمایند و بیشتر ازهمه در رفتار با مشتریان دقت نظرکافی داشته باشند و با تکریم آنها ، مشتری مداری که محور فعالیتهای ماست را بجا آورند و جدای از وظیفه سازمانی به عنوان وظیفه اخلاقی به آن بنگرند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به رسالتی فراتر از وظیفه سازمانی عوامل حفاظتی وحراستی گفت : آنچه مورد انتظار است این است که به عنوان سفیران مخابرات در جمع خانواده و دوستان در صدد رفع مشکل مخابراتی آنها بوده ومعرف سرویسهای مخابراتی باشیم و درراه تحقق اهداف تاثیر گذار باشیم .
وی همراهی و همکاری بدنه شرکت با مدیریت را متضمن اتفاقات خوب دانست وافزود: با تلاش بیشتر توسعه مخابرات وارتباطات مخابراتی در سطح استان را رقم بزنیم و موفقیت های بیشتری در این زمینه کسب نماییم و در نهایت هدف ما که همان جلب رضایت مشتری است را داشته باشیم.
در ادامه همچنین محمودی جانشین حراست کل استان گلستان با تشریح وظایف عوامل حفاظتی و حراستی ، حضورآنان دردستگاههای اجرایی را با اهمیت خواند و از آنان خواست با گشاده رویی و اخلاق نیکو با ارباب رجوع برخورد نموده و در ابتدای ورود آنان به سازمان آنها را مورد تکریم قرار دهند.
مسلمی رئیس اداره حراست مخابرات منطقه گلستان نیز با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حمله تروریستی اخیر ، ناکامی دشمنان را حتمی دانست و افزود: عوامل حفاظتی  و حراستی حافظ نظام خواهند بود و امنیت در کشور پایدار خواهد ماند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۵ ب.ظ

دیدگاه