- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قدمنان مدیرکل برنامه ریزی ،‌نوسازی وتحول اداری گلستان: افزایش بهره وری و کارایی، کاهش حجم دولت و هزینه ها وارائه خدمات آسان و الکترونیکی به شهروندان، از جمله اهداف مدیران اصلاح ساختار، فرایندها، توسعه دولت الکترونیک می باشد

کمیته اصلاح ساختار ، فرایندها و فناوری های مدیریتی برگزار گردید
البرز گلستان/جلسه کمیته اصلاح ساختار ، فرایندها ، توسعه دولت الکترونیک و فناوری های مدیریتی با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی وتحول اداری و اعضای این کمیته ۱۰/۰۳/۱۳۹۶برگزار شد.
جلسه کمیته اصلاح ساختار ، فرایندها ، و فناوری های مدیریتی با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری و اعضای این کمیته ۱۰/۰۳/۹۶برگزار شد.
در ابتدا جناب آقای ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع ضمن عرض خیر مقدم و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان از حضور به موقع اعضا جلسه تقدیر و تشکر نمودند و ضمن تشریح اهمیت و تاثیرگذاری این کمیته در پیشبرد برنامه های اصلاح نظام اداری گفت: لازم است اعضای کمیته فعالیت موثر با موضوع اصلاح ساختارها و فرآیندهای موجود در جهت رسیدن به ساختاری مناسب، چابک و تسهیل گر داشته باشند.
وی افزود: کاهش حجم دولت، ارائه خدمات آسان و الکترونیکی به شهروندان، کاهش هزینه ها و استانداردسازی تجهیزات، ساختمان ها و فضاهای اداری و استقرار و اجرای آن از جمله اهدافی است که مدیران و کارشناسان عضو کمیته استانی اصلاح ساختار، فرایندها، توسعه دولت الکترونیک و فناوری های مدیریتی باید در جهت تحقق آنها اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی در ادامه تاکید نمود: همچنین بر لزوم بهره گیری از آرا و نظرات متخصصین و دانشگاهیان برای تحقق و اجرای بندهای ۱۷ گانه دستورالعمل کمیته اصلاح ساختار و فرایندها و فناوری های مدیریتی استان تاکید نمودند.
در ادامه  قدمنان مدیرکل برنامه ریزی ،‌نوسازی وتحول اداری
بیان داشت کمیته اصلاح ساختار ‌،‌فرایندها ،‌توسعه دولت الکترونیک و فناوری های مدیریتی یکی از کمیته های مهم زیر مجموعه کارگروه توسعه مدیریت استانداری است ،‌این کمیته بر اساس شرح وظایف مندرج در دستورالعمل می تواند کارهای اساسی و زیر بنایی در اصلاح ساختار و فرایندها انجام دهد و یکی از کمیته های مؤثر در بحث کارگروه توسعه مدیریت استانداری بوده و تجربیات ارزنده اعضاء کمیته با موضوع اصلاح ساختارها و فرآیندهای موجود، می تواند در مجموعه استانداری در جهت رسیدن به ساختاری مناسب، چابک و تسهیل گر مؤثر باشد.

وی افزود: افزایش بهره وری و افزایش کارایی، کاهش حجم دولت، ارائه خدمات آسان و الکترونیکی به شهروندان، کاهش هزینه ها از جمله اهدافی است که مدیران و کارشناسان عضو کمیته استانی اصلاح ساختار، فرایندها، توسعه دولت الکترونیک و فناوری های مدیریتی باید در جهت تحقق آنها تلاش مضاعف داشته باشند.
درخاتمه پس از بحث و تبادل نظر در رابطه با راهکارهای اجرای مطلوب این بندها و همچنین شرح وظایف و اهداف کمیته، اعضاء محترم نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند

0 [1]
0 [1]