بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان از سبقت خیرین در ساخت مراکز بهداشتی و در مانی خبر داد.

البرز گلستان / بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان گلستان از سبقت خیرین در ساخت مراکز بهداشتی و در مانی خبر داد.

وی اظهار کرد : در آیات شریفه قرآن داریم فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- ۴۸) در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.

در تحلیل قرآنی اصولا مومنان در کارهای خیر از یک دیگر سبقت می جویند. به این معنا که پس از تشویق و ترغیب مومنان به این که می بایست بی توجه به دیگری و یا وجود دیگری در کارهای خیر شتاب ورزند و با درنگ، زمان را از دست ندهند از ایشان می خواهد که در کارهای خیر از یک دیگر سبقت گیرند و مسابقه برقرار کنند. برگزاری مسابقات برای انجام کارهای خیر دو نتیجه مهم و سازنده در پی خواهد داشت: نخست آن که کارها با شتاب بیش تری انجام می شود و هر کسی می کوشد تا به گونه ای با پیشی گرفتن از دیگری نخستین کسی باشد که کار خیر و نیک را انجام داده نتیجه دیگر مسابقه، آن است که جامعه به انجام کارهای خیر تشویق می شود و هر کسی می کوشد تا کار خیر را نخست انجام دهد و نگذارد تا دیگری همان کار خیر را به سرانجام رساند و در حقیقت جامعه با حالت عاطفی خاصی رو به رو می شود که هر کسی در جست و جوی نخستین عامل خیر می باشد.

مدیر عامل خیرین گلستان تصریح کرد:در این راستابعد از پایان تحویل طرح مرکزجامع خدمات سلامت شهری دکترمحمدحیدری گرگان که با مدیریت حاج غلامرضا نوری از خیرین بزرگ استان انجام شد و در اردبیهشت۹۶ با حضور غنیان معاون اموراستانهای مجمع خیرین کشور و مدیران استانی به بهره برداری رسیده است موجب آن گردید که بعضی از خیرین نسبت به ساخت مراکز جدید اقدام کنند.
وی افزود : از این حرکت خیر مابانه نوری خیر گرگانی و اثرات مثبت آن بر روی افراد دیگر دوتن ازخیرین محترم شهرستان گرگانی که از این حرکت ایشان انجام داده بودبه وجد آمده بودندنسبت به واگذاری هرکدام ۲۹۵مترمربع جمعا بمساحت۵۹۰مترمربع بمنظور احداث مرکز جامع خدمات سلامت در شهرک جامی گرگان اهدا نموده

بزرگمهر در ادامه گفت :دو نفر ار خیرین فعلا تقبل نمودند که همانند جناب آقای نوری نسبت به ساخت مرکز نیز بخواست خداوند متعال اقدام نمایند انشاالله این عمل خیر و خداپسندانه مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۰۹ ب.ظ

دیدگاه