جعفری رییس شورای حل اختلاف گلستان ازرسیدگی میزان پرونده های مختومه بیش از وارده درشورهای حل اختلاف خبرداد

البرز گلستان /اجرای دقیق برنامه اجرایی شوراها در سال ۹۶/ جمع آوری دقیق اطلاعات پرسنلی اعضا و کارکنان شورهای حل اختلاف استان گلستان

اجرای دقیق برنامه اجرایی شوراها در سال ۹۶/ جمع آوری دقیق اطلاعات پرسنلی اعضا و کارکنان شورهای حل اختلاف استان گلستان
معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان طی جلسه ای با روئسای ۴ حوزه قضایی از اجرای دقیق و منظم برنامه اجرایی شورای های حل اختلاف در سال ۹۶ خبر داد.

رییس شورای حل اختلاف استان ضمن ارائه گزارش عملکرد شوراها در این جلسه گفت: با همت و تلاش کلیه پرسنل در سالی که گذشت شورای استان عملکرد مثبتی داشت و میزان پرونده های مختومه بیش از وارده بود که سرعت خوب رسیدگی به پرونده ها را نشان می دهد و در زمینه صلح و سازش نیز ۶ درصد رشد داشتیم.

جعفری با اشاره به ابلاغ برنامه اجرایی سال ۹۶ به شوراها افزود: هیچ کاری بدون برنامه ریزی و اجرای دقیق آن راه به جایی نخواهد برد بنابراین روئسای حوزه های قضایی ضمن مطالعه برنامه اجرایی نسبت به اجرای دقیق آن همت کنند تا ان شا الله شوراهای موفق تری داشته باشیم و رضایت مردم را بیش از پیش کسب کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از مبانی مدیریت موفق و علمی داشتن اطلاعات دقیق و به روز از کلیه منابع بخصوص منابع انسانی است به همین جهت مسئولان شورای کشور با ایجاد سامانه اطلاعات پرسنلی در پی دست یابی به این مهم هستند به همین منظور از روئسای حوزه های قضایی خواسته ایم تا با جمع آوری اطلاعات دقیق و مدارک مورد نیاز پرسنل به ما کمک کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۱ ب.ظ

دیدگاه