- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

اجرای طرح مفتاج الجنه ( دیدار با مددجویان) توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در ایام ماه رمضان به همراه مسئولین استانی

البرز گلستان / به گزارش روابط عمومی کمیته امداد گلستان امروزحسین پور مدیر کل امداد گلستان در طرح مفتاح الجنه  باحضورفضیلت  مدیران کل ارشاد اسلامی استان   وسیفی مدیر کل کانون پرورش فکری استان و غفاری مدیر کل امورامور بانوان استانداری از مددجویان منطقه یک شهرستان گرگان دیداری داشته اند .

لازم به توضییح می باشداین طرح از اولین روز ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه به اتفاق مسئولین ارشد در سطح استانی ادامه خواهد داشت .

حسین پوربیان کرد: این طرح در قالب بازدید خیرین، مسوولان و حامیان از خانواده های مددجو اجرا می شود.
وی با اشاره به نحوه اجرایی شدن طرح مفتا ح الجنه افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان متولی امور محرومان و نیازمندان در راستای احیای سنت های حسنه تلاش می کند و با اجرای این طرح زمینه الفت و دوستی بین محرومان و مسوولان را ایجاد کرده و از این طریق بخشی از مشکلات و نیازهای مددجویان را حل می کند.
وی بااشاره به اینکه در قالب طرح مفتاح الجنه خیرین و مسوولان نسبت به بازدید از خانواده‎های نیازمند اقدام می کنند، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که موجب می شود این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد، این است که مسوولان با شنیدن مشکلات محرومان به صورت مستقیم و چهره به چهره نسبت به حل آنها اقدام می کنند.

0 [1]
0 [1]