- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان :کتابداران با معرفی آثار جشنواره رضوی به ایجاد انگیزه در اعضای کتابخانه بپردازند

جلسه شورای اداری استان در سالگرد تاریخی فتح خرمشهر با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان رامیان برگزارشد

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان درجلسه شورای اداری استان گفت: کتابخانه عمومی شهرستان رامیان با ۵۰سال قدمت نوسازی و مجددا بازگشایی شد. قوانلو درادامه افزود: ۱۰کتابخانه دیگر در راستای نوسازی دراولویت قرار دارند.

قوانلو با اشاره به اهمیت جشنواره بین المللی امام رضا(ع) گفت: این جشنواره باتوجه به اینکه در سطح ملی برگزارمی شود و به تبیین سبک زندگی رضوی می پردازد بسیارمهم است و امیدواریم کتابداران با معرفی آثارمربوط به جشنواره رضوی به ایجاد انگیزه در اعضای کتابخانه بپردازند. مدیرکل کتابخانه های عمومی استان جوایز این جشنواره را ارزنده دانست و اهدای جوایز را دردو سطح استانی و ملی خواند که در دهه کرامت به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

درادامه حجت الاسلام طاهری امام جمعه شهرستان رامیان معجزه آخرین پیامبر را کتاب دانست وبا اشاره به اهمیت کتابخوانی دراسلام گفت: علومی که جامعه دینی نیازمند به دانستن آن هست واجب کفایی است . فرماندار رامیان نیز درجلسه شورای اداری استان با یاد آوری سالگرد تاریخی حماسه فتح خرمشهر و حضور چشم گیرمردم درانتخابات ریاست جمهوری از زحمات مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تشکر کرد. جواد صادقلو دراین زمینه گفت: جادارد از زحمات همه کسانی که در بازگشایی و نوسازی کتابخانه شهرستان رامیان که بیش از نیم قرن سابقه دارد نقش آفرینی کردند، قدردانی کنیم.

گفتنی است بعداز جلسه شورای اداری اردوی فرهنگی برای کارکنان برگزارشد و دراین اردو مسابقه کتابخوانی نیز برگزارگردید.

0 [1]
0 [1]