رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان: مردم با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای حماسه ای بی نظیر خلق کردند.

البرز گلستان/ رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان: مردم در روز انتخابات حماسه ای بی نظیر خلق کردند

✴️ رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گلستان گفت: مردم با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای حماسه ای بی نظیر خلق کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گلستان، حجت الاسلام عامری، با اشاره به برگزاری انتخابات، اظهار کرد: در روز ۲۹ اردیبهشت مردم با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق کردند.

?وی افزود: در هر مقطع از زمان مردم احساس کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب، رهبر معظم انقلاب و اسلام نیاز به حضور آن ها دارد در صحنه های مختلف ورود پیدا کردند و حضور خود را به رخ جهانیان کشاندند.

?حجت الاسلام عامری با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی هنوز مردم انقلابی ایران را نشناخته و اگر هم شناخته خود را به نادانی می زند، اظهار کرد: مردم در عرصه های مختلف با حضور خود تمامی توطئه های دشمنان را خنثی می کنند که این بسیار مورد توجه است.

?وی تصریح کرد: حضور پر شور و چشمگیر مردم در پای صندوق های رای برگ زرینی است که در سابقه انقلاب از خود به جای گذاشت و امید است مسئولان قدر دان این مردم باشند.

?رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گلستان گفت: مسئولان نباید این حضور با شکوه را به حساب خود بگذارند چراکه مردم ما در هرکجایی که احساس کردند که باید حضور پیدا کنند آمدند و ورود پیدا کردند و این حضورها مسئولیت همه ما را در قبال انقلاب، اسلام و مردم بیشتر و سنگین تر می کند.

?وی افزود: امید است از این فرصت به دست آمده در راستای رشد، توسعه و آنچه که صلاح نظام و انقلاب است گام برداریم و در عرصه کار و عمل نشان دهیم ملت ایران در راستای تحقق آنچه که حضور پیدا می کنند آگاه هستند و مطالبات آنان باید مور توجه قرار گیرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۸ ب.ظ

دیدگاه