رئیس کل دادگستری گلستان ازکشیک شعب ویژه رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی از زمان آغاز رای گیری تا پایان شمارش آرا در حوزه های قضایی استان خبرداد

کشیک شعب ویژه رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی فردا در گلستان
البرز گلستان/رئیس کل دادگستری گلستان می گوید : این شعب از زمان آغاز رای گیری تا پایان شمارش آرا در حوزه های قضایی استان ، جرایم احتمالی انتخاباتی را رسیدگی می کنند.
هادی هاشمیان که ریاست ستاد پیشگیری از جرایم انخاباتی استان را نیز بر عهده دارد افزود : در هر شهرستان دو شعبه ، یکی در دادسرا و دیگری در دادگاه ، برای رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی تشکیل شده است .
هاشمیان گفت : مردم تخلف های احتمالی را به دادسراها یا مراجع نظارتی و انتظامی گزارش دهند.
هاشمیان افزود : تا کنون ۵۶ پرونده تخلف انتخاباتی در استان تشکیل شده که در دادسراها و دادگستری ها در حال رسیدگیست .
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که مردم به اعتماد سلامت انتخابات مانند دوره های گذشته باز هم پرشور پای صندوق های رای خواهند آمد، گفت : ما نیز به عنوان یکی از دستگاه های نظارتی ، پاسداری از آرای مردم را وظیفه خود می دانیم و همگام با مردم پای صندوق های رای حاضر می شویم .
هادی هاشمیان با بیان این که امسال نیز همچون دوره های گذشته نامزدها و هوادارانشان در فضای آرام و بدون تنش کار تبلیغاتی انجام دادند گفت : ان شاء لله این روند تا پایان زمان رای گیری و پس از اعلام نتایج انتخابات از مراجع رسمی ، ادامه می یابد .
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، از ۸ صبح فردا ( ۲۹ اردیبهشت ) همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز آغاز می شود.

خبر از : مسلم افتخاری

پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱:۰۶ ب.ظ

دیدگاه