- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در مراسم تقدیر ازخدمات وی به جهت برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان :در سال آینده یقینا شاهد برگزاری مسابقات کیفی با حضور بیشتر بازنشستگان استان در این جشنواره خواهیم بود

البرز گلستان / جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان و گلریز مدیر خانه مهر و مدیر گروه خبر البرز گلستان جهت تقدیر از همکاری مجدانه اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری اولین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان دیداری با دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان داشته اند. دکتر طیبی در این دیدار اظهار کرد:بازنشستگی سن گریز ناپذیری می باشد و همه باید تلاش کنند تا برای ورود به این سن دچار نگرانی نشوند.

وی افزود: در این سن باید تکریم و احترام و رفاه برای این قشر از سوی مسئولان بیشتر شود.

دکتر طیبی در باره همکاری دستگاههادر جهت بهتر برگزار کردن این جشنواره  بیان کرد: همه دستگاهها باید امکانات شان در اختیار این قشر بزرگوار به فراخور وظیفه ذاتی و انسانی خود قرار دهند.

وی در ادامه در بار ه همکاری اداره کل ورزش و جوانان گفت : این اداره کل تلاش کرده تا تمامی امکانات و نیروی انسانی خود را جهت هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره بسیج کند.

دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان  ضمن مثبت ارزیابی کردن از نحوه مطلبوت جشنواره  تصریح کرد: مسابقات بسیار خوبی برگزار شد تاپیام خوبی برای بازنشستگان استان باشد ان شالله در سال آینده  شاهد مسابقات کیفی با حضور بیشتر این قشر باشیم.

وی تاکید کرد: در سال آینده کل بازنشستگانی که آمادگی جسمانی کامل  دارند باید در این مسابقات باحضور وسیع خود در روند رو به رشد آن تلاش کنند.تا هم سلامت و هم نشاط بیشتر این عزیزان باتجربه تامین شود.

خبر از : محمد یزدانی

 

0 [1]
0 [1]