خلیل زاده صورتی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:گلستان رتبه نخست جذب اعتبارات عمرانی را در میان شرکت شهرک های صنعتی سایر استان های کشور کسب کرد

البرز گلستان/حجت الله خلیل زاده صورتی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان اظهار داشت: با این اعتبار ، گلستان رتبه نخست جذب اعتبارات عمرانی را در میان شرکت شهرک های صنعتی سایر استان های کشور کسب کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که با هزینه کرد این اعتبارات حداقل زیرساخت های شهرک های صنعتی استان برای جذب سرمایه گذار، بیشتر فراهم شود.

وی از ایجاد دو هزارو ۱۸۵ فرصت شغلی جدید در سال ۹۶ در شهرک های صنعتی استان خبر داد وگفت: سرمایه گذاری در ایجاد فرصت های شغلی جدید یکی از رویکردهای اصلی سازمان در قالب اقتصاد مقاومتی است که جوانان گلستانی از آن بهره مند خواهد شد.

خلیل زاده صورتی همچنین به نقش ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دررونق واحدهایی تولیدی در شهرک های صنعتی استان در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: سال قبل ۱۹۹ واحد یا طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی مستقر در شهرک های صنعتی استان به مبلغ دو هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال وام در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دریافت کردند که در جذب این تسهیلات، رتبه نخست کشوری کسب شد.

وی پیگیری اجرای طرح های آموزش به کارگران مشغول به کار در شهرک های صنعتی، مطالعه خوشه های صنعتی در بازاریابی و تسهیل فروش محصول، ایجاد ۴ الی ۵ تصفیه خانه و استفاده از پساب را از دیگر طرح های مهم سال جاری این شرکت در گلستان برشمرد.

استان مرزی گلستان با افزون بر یک میلیون و ۸۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۴ شهرستان دارای مزیت های نسبی در بخش کشاورزی و گردشگری است و مطابق سند توسعه قرار است به سوی صنعتی شدن هم پیش برود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۴ ق.ظ

دیدگاه