- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

در راستای ترویج فرهنگ مطالعه تفاهم نامه همکاری بین طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان و قوانلو مدیر کل کتابخانه های عمومی استان امضا شد

امضا تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی و ورزش و جوانان استان گلستان .
البرز گلستان/بر اساس این تفاهم نامه مقرر گردید مشارکت و اطلاع رسانی ادارات ورزش و جوانان استان در مسابقه کتابخوانی رضوی صورت پذیرید .
هم چنین تقویت منابع ورزشی و منابع اجتماعی و جوانان کتابخانه های عمومی و نشست کتابخوان با حوزه تخصصی تربیت بدنی و آسیب های اجتماعی و مشارکت در برنامه های فرهنگی هر دو دستگاه و استفاده از فضاهای فرهنگی هر دو دستگاه و … از دیگر برنامه های قابل اجرا در این تفاهم نامه میباشد .
لازم به توضیح است این بیستمین تفاهم نامه اجرایی اداره کل کتابخانه های عمومی استان میباشد که در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با ادارات کل استان منعقد میگردد .

در این تفاهم نامه به استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های طرفین تاکید شده و مقرر گردید در راستای رشد و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه با تاسیس و راه اندازی کتابخانه های مشارکتی و ایستگاه مطالعه و همکاری های فرهنگی و پژوهشی و آموزشی و برگزاری نشست کتابخوانی با موضوع ورزش و جوانان ،همکاری و برگزاری مسابقات کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه ، برگزاری برنامه های فرهنگی مشترک صورت گیرد.

0 [1]
0 [1]