- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

برهانی بخشدار مرکزی بندرگز:دانش آموزان به عنوان سفیران انتخابات با حضور حداکثری و مشاوره خانواده ها می توانند نقش موثری ایفا نمایند

البرز گلستان/ برهانی بخشدار مرکزی بندرگز در جمع دانش آموزان مدرسه شهدای روستای سوته ده از حضور حداکثری در انتخابات سخن گفت.
شهربانو برهانی بخشدار مرکزی بندرگزگفت : دانش آموزان به عنوان سفیران انتخابات با حضور حداکثری و مشاوره خانواده ها می توانند نقش موثری ایفا نمایند.
وی گفت : انتخابات از مولفه های اصلی میزان وحدت و همدلی دولت و ملت و سرنوشت ساز ترین موضوعاتی است که در کشور ها مطرح است .
این مقام مسئول گفت: پیشرفت و توسعه یک کشور در گرو انتخاب افرادی اصلح و با برنامه و با تجربه و کار آمد در انتخابات است که لازمه آن مشارکت و حضور همه آحاد مردم است.
برهانی گفت:خوشبختانه از ابتدای انقلاب تا کنون مردم همیشه با اعتقاد عملی و احساس مسئولیت حضور پیدا کردند و شاهد خلق حماسه های بسیاری در کشور بودیم .
وی با اشاره به نقش نوجوانان به ویژه دختران در خانواده و جامعه گفت : آینده روشن در گرو تلاش و کوشش در راه علم و دانش وکسب مهارت های زندگی به روز و انجام دقیق و به موقع امورات با استفاده از ظرفیتها وتقویت نقاط قوت و کاهش ضعف هاست که همه اینها مستلزم انتخابهای درست است .
انتخابات و حضور حداکثری از مهمترین شاخصه های توسعه کشور است.وعده همه ما ۲۹ اردیبهشت ماه پای صندوقهای رای .

0 [1]
0 [1]