ربیعی معاون استاندار گلستان در اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان: شما بازنشستگان بواسطه تجربه و شاخص های کاربردی می توانید بهترین واثر گذارترین در جامعه باشید

البرز گلستان / مراسم اختتامیه اولین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان گلستان با حضور لیوانی امام جمعه موقت مرکز استان ربیعی معاون استاندار گلستان مازندرانی مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان و تیرانداز مدیر کل فنی حرفه ای استان و جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان و قهرمانان اولین دوره جشنواره در خانه امید گرگان و اصحاب رسانه  برگزار گردید ربیعی معاون استاندار در این اختتامیه ضمن خواستار ارتباط دو طرفه کانونها و بازنشستگان بیان کرد:اگر قرار می باشد در دوران بازنشستگی همه با نشاط و مفرح و شادباشند حتما باید با خانه های امید ارتباط داشته باشند.

وی افزود: از نظر روان شناسی و جامعه شناسی در سنین مختلف بازنشستگان در دورانی هستند که حرف همدیگر ا می فهمند و درک می کنند.

ربیعی ضمن بیان مجدد ایجاد دبیر خانه جشنواره ورزشی بازنشستگان اظهار کرد که بنده بعنوان معاون استاندار در این جلسات شرکت و کمک فکری و همراهی می کنم.

وی ضمن مخاطب قرار دادن بازنشستگان و دعوت آنان به جمع شدن گفت : شما تاثیر گذار ترین افراد جامعه می باشید که بواسطه تجربه و شاخص های کاربری هم می توانید هم بهترین و هم اثر گذارترین باشید .

ربیعی معاون استانداری گلستان  گفت : رابطه بین بین فراغت  و کار آفرینی در بین بازنشستگان یک رابطه عقلایی می باشد و نمونه کار همین برگزاری جشنواره می باشد که ان شالله این جشنواره با دوام و با تحرک و رشته های بیشتر ادامه یابد.

photo_2017-05-05_17-14-16

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۵ ب.ظ

دیدگاه