پیام ترافیکی سرگرد ملکا رییس پلیس راهورشهرستان کردکوی:با توجه به بارندگی های فصلی یک راننده بایدبا یک فاصله دوبرابری نسبت به شرایط خشک حفظ فاصله نماید

البرز گلستان/پیام ترافیکی سرگرد ملکا رییس راهنمایی شهرستان کردکوی  اظهار کرد: در چرخه ترافیک عوامل شامل به ترتیب اولویت انسان راه وسلیه نقیله وشرایط اب وهوایی وجود دارد که یک راننده با توجه کامل داشته باشد در نظر گرفتن همه عوامل در حین رانندگی سرعتی رو اتخاذ نمایید که یک قبل وقوع تصادف به موقع بتوانند از خود عکس عمل مناسب بروز داره وسیله نقیله خود را کنترل یا در نهایت متوقف کند.

وی افزود:وبا توجه به فصل بهار در استان ما شاهد بارندگی های فصلی وباوتوجه به عوامل تاثیر گذار در ترافیک در شرایط بارندگی ولغزندگی معابر شرایط سطح راه ضریب استحکاک ۵۰درصدی برخوردار هست که یک راننده جهت پیشگیری از هر گونه برخورد باید حتماشرایط راه شرایط محیط در چنین شرایط در نظر بگیرید وبا یک فاصله دوبرابری نسبت به شرایط خشک حفظ فاصله نمایید. در چنین شرایطی مسافت توقف یعنی از زمانی که رانتده به قصد توقف اقدام استفاده مینماید. ومسافت کلی مینماییم. تا خوردو متوقف میشود در چنین شرایطی از دوبرابری شرایط خشک افزایش پیدا نمود.

رییس راهنمایی شهرستان کردکوی  در خاتمه  بیان کرد: که لازم هست با سرعت مطمن حرکت نموده که بتوانند قبل از حادثه وسیله تقیله خود کنترل کنیم .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷ ق.ظ

دیدگاه