ربیعی معاون استاندار گلستان در اولین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان خواستار ایجاد دبیرخانه دائمی با همین عنوان در استان شد

البرز گلستان/ اولین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان گلستان همزمان با سراسر کشور با حضور پر شور بازنشستگان استان گلستان در سالن امام خمینی گرگان برگزار گردید.

در این جشنواره ربیعی معاون استاندار گلستان لیوانی امام جمعه موقت مرکز استان جعفری مدیر صندوق استان تیراندارز مدیر کل فنی حرفه ای و جمعی از مدیر ان استان  ربیعی معاون استاندار گلستان اظهار کرد: در یک رویداد بزرگ ورزشی جمعی بزرگ از بازنشستگان فرهیخته به رقابت می پردازند که این جشنواره در نوع خود بی نظیر می باشد.

وی افزود: یقینا برگزاری این مسابقات دیدنی می باشدو یقینا برگزاری این مسابقات و رقابت ها باعث ایجاد نشاط و شادی و تحرک می باشد

ربیعی در ادامه گفت : این جشنواره همچنین می تواند الگویی موفق برای نوجوانان و جوانان باشد.

وی در ادامه با رائه پیشنهادی خواستار ایجاد  و ثبت دبیرخانه این جشنواره بنام دبیرخانه جشنواره ورزشی جهت ادامه کار در سالهای آینده این جشنواره بتواند موفقتر عمل کند.

معاون استاندار گلستان ضمن بیان اینکه با داشتن ۲۵هزار بازنشسته در سطح استانو اینکه یک جشنواره و رویداد بهتری داشته باشیم  تاکید کرد : حضوربیشتر بازنشستگان در این جشنواره ها باعث ایجاد تحرک در بخش مهمی از جامعه ایجاد می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۹ ق.ظ

دیدگاه