- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در اولین جشنواره ورزشی پیشکسوتان: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط و شادی در بین بازنشستگان

البرز گلستان/ اولین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان گلستان همزمان با سراسر کشور با حضور پر شور بازنشستگان استان گلستان در سالن امام خمینی گرگان برگزار گردید.

در این جشنواره ربیعی معاون استاندار گلستان لیوانی امام جمعه موقت مرکز استان جعفری مدیر صندوق استان تیراندارز مدیر کل فنی حرفه ای و جمعی از مدیر ان استان  جعفری اظهار کرد: در این جشنواره ۱۵۵ نفر شرکت کننده از سراسر استان گلستان شرکت کردند که تعدا ۴۹ نفر آنان از خانمها می باشد.

وی افزود: برنامه ای جشنواره از ۱۲اردبیهشت الی ۱۴اردبیهشت برگزار می گردد گه در نهایت مراسم اختتامیه و اهدای جوائز به نفرات برتر در محل خانه امید گرگان برگزار می گردد.

جعفری ادامه گفت : نفرات برتر این این جشنواره به مسابقات کشوری بازنشستگان اعزام خواهند شد.

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان از مسابقات این دوره ۵ ورزش شنا- تنیس روی میز-دارت- تفنگ بادی و شطرنج نام برد که ثبت نام کنندگان به رقابت می پردازند.

وی در خاتمه ضمن قرائت پیام مدیر بازنشتگی کشور  گفت : هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط و شادی در بین بازنشستگان عزیز و ایجاد تنوع به واسطه برگزاری این مسابقات می باشد.

وی در خاتمه از همه دست اندر کاران این جشنواره تقدیر کرد.

0 [1]
0 [1]