- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

آیت الله طبرسی و ربیع فلاح در پیامی به مناسبت روز دانشجو؛ حضور دانشجویان در هر عرصه ای پویایی و طراوت را به دنبال دارد

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پیام مشترکی صادر کردند.
به گزارش روابط عمومی استانداری، متن کامل پیام آیت الله طبرسی و ربیع فلاح به شرح زیر است:
شانزدهم آذر ماه به عنوان روز دانشجو یاد آور شهادت دانشجویان عزیزی است که با بصیرت و درک صحیح از زمانه و ایثار و فداکاری به نماد آزادیخواهی ، بیداری و عدالت طلبی تبدیل شدند.

گرامیداشت این روز همواره بیانگر روحیه ی استکبار ستیزی ، آرمان خواهی ، هوشیاری ، تلاش جهادی دانشجویان عزیز برای سربلندی و عزت ایران اسلامی در عرصه های مختلف است .

با وجود گذشت بیش از ۶۰ سال از شهادت دانشجویان در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ ، ولی همچنان یاد و خاطره آنان در جامعه دانشگاهی زنده ، شورآفرین و حرکت بخش است.

امروزه بهره گیری از ظرفیت عظیم دانشگاه برای توسعه و تولید علم ، تقویت روحیه نقد و پرسشگری و تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید در جهت گسترش عقلانیت و پرهیز از افراط و تفریط بسیار ضروری است.

شکی نیست حضور دانشجویان عزیز در هر عرصه ای پویایی نشاط، شادابی و طراوت را به ارمغان می آورد و وظیفه مسئولین است تا برای استفاده از این ظرفیت عظیم و راهگشا برای پیشبرد اهداف توسعه ای کشور و استان برنامه ریزی کنند.

از دانشجویان عزیز هم انتظار داریم تا با درک شرایط حساس کشور و تقویت روحیه جهادی برای توسعه پایدار و همه‌جانبه و ارتقای جایگاه علمی ایران عزیز و مازندران ولایتمدارگام بردارند و مطمئن باشند با عزم راسخ آنان و تلاش موثرشان دستیابی به قله های رفیع علم و فناوری به آسانی محقق خواهد شد.

اینجانبان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دانشجو، از درگاه خداوند متعال سربلندی و توفیق روز افزون آینده سازان و امیدهای فردای ایران اسلامی را مسئلت داریم .

نورالله طبرسی/نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری

ربیع فلاح جلودار/ استاندار مازندران

+1 [1]
0 [1]