نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشوردر مراسم پیاده روی جامعه کارگری گلستان از اعزام ۴۰هزار نفر در اجرای طرح کرامت رضوی ( سفر رایگان به مشهد)از طرف سازمان همزمان با روز کارگر خبرداد

البرز گلستان/ سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشوردر مراسم پیاده روی جامعه کارگری گلستان به مناسبت هفته کار و کارگر در گرگان با حضور مازندرانی مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی و نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی گلستان و سایر مدیران اعلام کرد: از اردبیهشت ماه مستمری پرداخت کارگران بازنشسته با بالای بیش از نرخ تورم و شاغلین پرداخت می شود.
پرداخت
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود:در موضوع همسان سازی حقوق دو اتفاق خوب در برنامه ششم توسعه افتاده است یکی از این موارد این است که مجلس تصویب کرد که بدهی های سازمان را پرداخت کند. بر این اساس مجلس هر سال ۱۰ درصد و تا پایان برنامه ششم تمامی بدهی های سازمان تامین اجتماعی  را پرداخت کند.
نوربخش  با اشاره به اینکه اتفاق دوم این بود که همسان سازی را با تامین منابع انجام دهیم، گفت: این موضوع بر اساس ماده ۱۳ برنامه ششم توسعه است و امیدواریم در این رابطه گام  مثبت و بزرگی در سال ۹۶ برداشته شود.
نوربخش با اشاره به موضوع  درمان افزود: با وجود اینکه سازمان با مشکلات زیادی روبه رو است، سازمان در سال ۹۲، ۷ هزار میلیارد تومانphoto_2017-04-28_18-16-37 هزینه درمان کرده بود و در سال ۹۵ حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان برای هزینه درمان پرداخت شده است. تا گامهای بزرگی در کاهش پرداخت از جیب انجام شده است.
وی همچجنین  به افتتاح ۵ مرکز درمانی در این دولت در شهرهای بندرگز، رامیان، آزادشهر، کلاله و مینودشت اظهار کرد که این تعداد به اندازه کل مراکز درمانی است که در۳سال گذشته ساخته شده است.
وی افزود: امسال ۳ پروژه دیگر نیز در این استان شروع می شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه وظیفه خودمان را صیانت از اموال اعضای این سازمان می دانیم، گفت: در دو سال گذشته حدود ۶۰۰ میلیارد تومان از اموال به غارت رفته تامین اجتماعی با حکم دستگاه قضائی به سازمان برگشت داده شده و ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز در احکام قضایی منتظر حکم برگشت است.در دو سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان از اموال به غارت رفته سازمان تامین اجتماعی برگشت داده شده است.

نوربخش در ادامه ضمن بیان موارد به غارت رفته گفت: به این دلیل می گوییم این اموال به غارت رفته بودند که زمینی در اصفهان به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به قیمت ۹ میلیارد تومان فروخته شد و زمین دیگری در تهران به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان به قیمت ۴۲ میلیارد تومان فروخته شده بود که خوشبختانه همه اینها با اقدامات قضائی به سازمان برگشت  داده شد.

وی در ادامه از برگشت ۱۳۸ شرکت سود رسان سازمان از فردی که در زندان است برگشت داده شده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی  ضمن  اشاره به اجرای طرح کرامت رضوی ( سفر رایگان به مشهد)در این سازمان و افزایش ۱/۵ برابری آن در سال ۹۶تصریح کرد: امسال در روز ۱۱اردیبهشت روز کارگر، ۴۰ هزار نفر  به مشهد مقدس توسط سازمان اعزام می‌شوند
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: امسال ۴ بیمارستان در مناطق محروم کشور توسط سازمان تامین اجتماعی افتتاح خواهد شد که ۲ بیمارستان آن در ۱۱ اردیبهشت ماه افتتاح می شود.
وی افزود: خدمات رفاهی دیگر نیز به تدریج اعلام می شود.
نوربخش اضافه کرد: انشالله هیات وزیران در روز یکشنبه این طرح که با پیشنهاد سازمان تامین اجماعی بوده است را تصویب خواهد کرد.وی در خاتمه از جامعه کارگری خواستار حضور در انتخابات پیش رو گفت : همه شما در تعیین سرنوشت کشور شرکت کنید و آرای بالا باعث تحکیم نظام و عزت انقلاب می شود.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه