- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس روابط عمومی گاز گلستان یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از نشت گاز را مسدود کردن شیرهای گاز با درپوش مناسب پس از جمع آوری وسایل گاز سوز برشمرد

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی،سید جواد موسوی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از نشت گاز را مسدود کردن شیرهای گاز با درپوش مناسب پس از جمع آوری وسایل گاز سوز برشمرد.

وی دراین رابطه گفت: رعایت نکات ایمنی ضامن سلامتی و آسایش مشترکین می باشد بنابراین نیاز است این عزیزان نکات ایمنی و مباحث مطرح شده از سوی واحد های متولی را همواره  مورد توجه قرار داده تا آسایش و اطمینان خاطر را برای خود و خانواده فراهم کنند.

موسوی افزود:با توجه به گرم شدن تدریجی هوا  بسیاری از هموطنان گرامی  وسایل گرمایشی خود را جمع آوری می نمایند که در این رابطه نیاز است نکات مهمی مورد توجه قرار گیرد.

ایشان به مصرف کنندگان گاز طبیعی توصیه کرد: دقت شود پس از جمع آوری وسایل گازسوز شیرهای مصرف گاز بسته شود و محل خروج گاز با در پوش مناسب مسدود گردد تا انشاء ا… شاهد بروز حادثه  بعلت نشت گاز از محل شیرها نباشید .

وی در ادامه گفت:از مواد دیگری که در این فصل سال مورد توجه می باشد مسافرت و یا  ترک منزل هموطنان برای مدت طولانی است که در این زمینه  باید وسایل گازسوز منازل خود را خاموش نموده و شیرهای مصرف آنها بویژه شیر اصلی گاز بعد از کنتور را ببندند که این اقدام موجب می شود هموطنان عزیز با آرامش خاطر مسافرت نمایند.

رئیس روابط عمومی گاز گلستان در خاتمه ضمن تقدیر از مشترکین گاز استان اظهار داشت:خوشبختانه همشهریان بزرگوار  تاکنون نهایت همکاری را با این شرکت  داشته اند وامید واریم همچنان رعایت نکات ایمنی مورد توجه قرار گیرد و بتوانند بخوبی از این انرژی پاک استفاده نمایند

0 [1]
0 [1]