واکنش جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به اهانت سایت گلستان ما ((در دیدار روحانی با نخبگان و ایثارگران گلستان چه گذشت ؟ /به وی

به گزارش گرگان خبر رزمنده و جانباز دفاع مقدس آقای علی اصغر منوچهری در واکنش به خبر سایت گلستان ما ((در دیدار روحانی با نخبگان و ایثارگران گلستان چه گذشت ؟ / اینها سکولارهای اصلاح طلب هستند !!)) متنی را برای گرگان خبر ارسال کرد که پیش روی شماست، گفتنی است واکنش ها به اهانت اخیر گلستان ما گسترده می باشد و تماس های متعددی با هیات تحریریه گرگان خبر در این زمینه گرفته شده است. هیات تحریریه ضمن قدردانی از اعتماد بزرگوارن کهنه سرباز دفاع مقدس و سربازان نظام به سایت تحلیلی خبری گرگان خبر،دفاع همه جانبه از ارزش ها و نخبگان توسعه محور استان را وظیفه ذاتی خود می داند.

“بسم رب شهدا و الصدیقین”

با سلام به محضر امام عصر(عج) وسلام به روح بلند امام راحل (ره) و قائم برحقشان مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ودرود فراوان بر ارواح طیبه همه شهدا که با نثار هستیشان درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند.

اینجانب علی اصغر منوچهر افتخار جانبازی ۷۰% در جنگ تحمیلی حق علیه باطل و پاسداری از انقلاب و مقدسات نظام جمهوری اسلامی ایران را دارم که انشاالله موردقبول حضرت حق قرار گرفته و در فردای قیامت ذخیره ای برایم باشد.

مطالبی که در سایت خبری گلستان ما و دیگر سایتها با سرتیتر “اینها سکولارهای اصلاح طلب هستند”بسیار مایه تاسف و تاثر برایم گردید که مرا به نگاشتن این نامه واداشت.

سکولاریسم عقیده‌ای است، مبنی بر جدا شدن نهادهای حکومت وکسانی که بر مسند دولت می‌نشینند، از نهادهای مذهبی ومقام‌های مذهبی و سکولار انسانی است که به جدایی دین از سیاست معتقد است. اکنون که چنین عنوانی را برای بنده آورده اید بر خود فرض میدانم که خلاصه ای از فعالیتهای مذهبی و انقلابی خود در راستای انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را به عرض برسانم و قضاوت و تهمت زده شده را به مولایم ابوالفضل که سرور همه جانبازان و امیرالمومنین علی(ع)واگذار می نمایم که مظلومیت ایشان پس از گذشت سالیان سال هنوز هم احساس می شود.

بنده از سن ۱۱ سالگی ذاکر اهل بیت عصمت وطهارت بوده و در تمام مراسمات تشییع جنازه شهدای منطقه ، ورود آزادگان عزیز به کشور، وهر مراسم مذهبی که برای ادای دین به شهدای این انقلاب برگزارشد در بدترین شرایط جسمی نیز ادای دین نموده ام و خداوند متعال را شاکرم که چنین توفیقی را به بنده عنایت فرمود.

در سالهای ۵۴ تا ۵۶ علاوه بر تحصیل شبانه در دبیرستان ایرانشهر گرگان،روزها از محضر آیت الله میبدی درس اخلاق و از محضر حضرت حجج اسلام حسین شاهکویی،میر منافی و سید نصرالله حسینی علوم دینی و حوزوی را فرا گرفتم.

در طول سالهای قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نشر اعلامیه ها، و همچنین به عنوان قرای بیانیه های امام راحل(ره) و از طرق مختلف در راه پیروزی انقلاب فعالیت نمودم.

در سال۵۸ عضو کمیته انقلاب اسلامی و در تاریخ ۲۱/۹/۵۸ با تشکیل سپاه پاسداران به عضویت سپاه درآمدم.

با شروع جنگ تحمیلی به دستور حضرت امام(ره)عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شده و در تاریخ ۳/۳/۶۱ در فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس مجروح گشتهو حدود ۱۱ ماه در بیمارستانهای تهران وشیراز تحت معالجه بوده ام که از الطاف حضرت زهرا(س)مقداری از سلامتی خود را بازیافتم.

پس از ان نیز با وجود مجروحیت بالا توفیق حضور در جبهه ها را از دست نداده و تا اخرین لحظه در پشتیبانی جنگ،ستادهای جذب و هدایت کمکهای مردمی انجام وظیفه نمودم.

از سال ۵۹ تا کنون مسئول هئیت مذهبی ۱۴ معصوم (ع) در روستای گل افرا و هئیت امنا دو مسجد و حسینیه،عضو جامعه خیرین استان گلستان و مسئول کانون فرهنگی می باشم.

در جریان سفر ریاست جمهوری با توجه به پیشینه بنده،به عنوان نماینده ایثارگران انتخاب شدم در متنی که تنظیم کرده بودم به اختصار مطالبی را در خصوص مطالبات جانبازان و ایثارگران عنوان نمودم و سپس به تفصیل در نامه ای که شخصا” تقدیم رئیس جمهور نمودم تمام مطالب عنوان گردید.

رسم مهمان نوازی حکم میکند که در مقام صحبت در مقابل شخص دوم مملکت رعایت ادب نموده و با توجه به لزوم حفظ آبروی نظام اقدام به سیاه نمایی ننماییم.دشمنان این مملکت و این انقلاب چشم به ما دوخته اند که در مقابل کوچکترین اقدام ما علیه دولت و البته نظام ،دل جوانان این مرز و بوم را از انقلاب سرد نمایند.پس با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حفظ وحدت و اتحاد و جلوگیری در اقداماتی که باعث خدشه دار شدن آبروی نظام می گردد،هوشمندانه آنست که اگر انتقاد یا مشکلی هست در جوی آرام و بدون هیاهو مطرح شود که بنده به حق همین روش را در پیش گرفتم.

خداوندا ، تو را شاهد و گواه می گیرم که جز برای رضای تو و در راه خدمت به انقلاب و دین قدمی برنداشته ام و امروز این متن را نه برای خودنمایی بلکه برای دفاع از خود در برابر سکولار خوانده شدن مینویسم.

خداوندا از شر تهمتها و افتراها به تو پناه می برم و از تو میخواهم خودت حق و باطل را از هم جدا کنی زیرا تو بهترین انتقام گیرندگانی.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

photo_2

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۶ ب.ظ

دیدگاه