امیر معمارباشی، ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران در مراسم روز ارتش: ارتش انقلابی بوده، مانده و عمل کرده است

البرز گلستان/امیر مهدی معمارباشی، ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران امروز (۲۹ فروردین) در رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگ زرینی بر تارک تاریخ ملت سرفراز ایران بود که توانست معادلات سیاسی شرق و غرب را برهم بزند.

 وی افزود: در این میان نقش ارتش به عنوان یکی از عوامل موثر در تسریع این پیروزی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان بیان کرد: بدخواهان و معاندین و در رأس آنها استکبار جهانی که درصدد تضعیف و شکست این نهال نوپا برآمده بودند، حملات خود را با دسیسه های مختلف آغاز کردند و با تحریک ضد انقلاب داخلی پروژه انحلال ارتش را دنبال می کردند تا رکن اصلی حفظ انقلاب و آرمان های مقدس امام (رحمه الله علیه) را تضعیف کنند.

 وی ادامه داد: بصیرت الهی و آگاهی امام (رحمه الله علیه) خط بطلانی بر این توطئه شوم کشید. ایشان با صدور اعلامیه ای ضمن حمایت از ارتش از ملت سرافرازمان خواستند تا با نمایش قدرت ارتش، از آنان حمایت کنند.

 امیر معمارباشی اظهار کرد: ارتش با این اقدام رهبر انقلاب، تولدی دوباره یافته بود و باید به حسن اعتماد ایشان و ملت بزرگوار، پاسخی در خور شان می داد. ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون در بیش از چهار دهه که از عمر انقلاب می گذرد در عرصه های مختلف و مواجهه با ضد انقلاب داخلی، دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، تأمین اقتدار و جنگ نرم و تربیت جوانان برومند و اقتصاد مقاومتی و ولایتمداری در کنار سایر نیروهای مسلح کشورمان گوی سبقت را ربوده است.

 وی تأکید کرد: ارتش انقلابی بوده، مانده و عمل کرده است که به تعبیر مقام معظم رهبری، ارتش، حزب الله و کلمه طیبه نامیده شده است.

 ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران گفت: امروز نیز ارتش با رسیدن به خوداتکایی و بومی سازی تجهیزات با همت جوانان سربلند و سرفراز و درس گرفته از مکتب امام حسین (علیه السلام) آماده جانفشانی در راه اعتلای انقلاب اسلامی و تقدیم این نهضت از دست نائب برحق این نظام به صاحب اصلی آن امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲ ب.ظ

دیدگاه