جعفری معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان در معارفه سرپرست جدید مجتمع شورای حل اختلاف گرگان ازنقش پررنگ شورای حل اختلاف در کاهش ورودی پرونده ها به محاکم قضایی استان خبرداد

البرز گلستان/میار رئیس جدید مجتمع شورای حل اختلاف گرگان/رشد ۹درصدی سازش در شورای حل اختلاف گرگان
مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان گرگان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای حل اختلاف گلستان؛ صبح امروز با حضور احمد جعفری معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان، عزت الله حمزه نژاد رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب و رئیس شورای حل اختلاف گرگان، و جمعی از کارکنان شورای حل اختلاف گرگان مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان گرگان برگزار شد.
صبح امروز مراسم تودیع آقای قاسمی و معارفه آقای میار به عنوان رئیس جدید مجتمع شهید قدوسی شورای حل اختلاف شهرستان گرگان برگزار گردید .
در این مراسم احمد جعفری معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان ضمن تبریک سال نو، گفت: شورای حل اختلاف گرگان سال ۹۵ را با رشد ۲۶ درصدی سازش نسبت به سال ۹۴ در حالی پشت سرگذاشت که بار اصلی بر دوش قضات و کارکنان فهیم آن بود.
وی تصریح: آمارها در سه بخش وارده، مصالحه و مختومه هر کدام به طور مجزا ۹ درصد رشد را نشان می دهد.
جعفری با ابراز امیدواری از اینکه سال جدید سالی پرخیر و برکت برای اعضا ساعی شورا باشد، افزود: شورای حل اختلاف نقش بسیار پررنگی در کاهش ورودی پرونده ها به محاکم قضایی استان داشته و این مهم را مدیون قضات و اعضایی هستیم که بار اصلی شورا بر دوش آنان است.
رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان در ادامه به سابقه درخشان کاری هر دو رئیس سابق و جدید مجتمع شهید قدوسی شورای حل اختلاف شهرستان گرگان اشاره و از خدمات شایسته آقای قاسمی در زمان تصدی ریاست آن مجتمع تجلیل بعمل آورد.
میار رئیس جدید مجتمع شورای حل اختلاف، گفت: خدمت در شورای حل اختلاف افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود.
میار با تأکید بر اشاعه اصلاح ذات البین، همکاران را به تکریم ارباب رجوع و نیز عمل به قانون در رسیدگی به پرونده ها دعوت کرد.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹ ب.ظ

دیدگاه