- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر مازندرانی مدیرکل تعاون وکار گلستان: هفته کار و کارگر فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه کار و مقام ارزشمند کارگران به عنوان تلاشگران عرصه اقتصاد کشور است

البرز گلستان/مدیرکل تعاون کار گلستان: هفته کار و کارگر فرصتی برای ارج نهادن به مقام تلاشگران عرصه اقتصاد کشور » اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان

دکتر مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان هفته کار و کارگر را فرصتی مناسب برای ارج نهادن به جایگاه کار و مقام ارزشمند کارگران به عنوان تلاشگران عرصه اقتصاد کشور عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کاگر با اشاره به پیش رو بودن هفته کاروکاگر (۵الی۱۱ اردیبهشت) گفت: هفته کار و کارگر فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه کار و مقام ارزشمند کارگران به عنوان تلاشگران عرصه اقتصاد کشور است.

وی افزود: اهمیت دادن به کار وتولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و هفته کاروکاگر  زمانی برای یادآوری این ارزش هاست.

دکتر مازندرانی تاکید کرد: استفاده از تولیدات داخلی، حمایت از کارگر ایرانی است که برعهده همه آحاد جامعه است و ما نیز با گرامیداشت این ایام تلاش خواهیم کرد تا گوشه ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد:توجه به کارگران نباید منحصر به هفته کارگر باشد و همه دستگاه ها، تشکلات و سازمان ها در جهت حل مشکلات جامعه کارگری باید تلاش کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به دو رویداد مهم سیاسی در کشور در اردیبهشت ماه، خاطرنشان کرد: مردم ما به بلوغ فکری رسیده اند و خودشان بهترین انتخاب را انجام خواهند داد و وظیفه ما فقط تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.

وی افزود: حضور مردم بزرگترین گزینه روی میز ملت در برابر بدخواهان و دشمنان این کشور و نظام است و باعث می شود تمام معادلاتشان تغییر کند.

مازندرانی اضافه کرد: قشر کارگر نیز که همیشه در بحران ها و مشکلات کشور در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب ایستادگی کرده، همراه سایر اقشار جامعه در انتخابات پیش رو حضور گسترده خواهد داشت.

0 [1]
0 [1]