میرزایی فرماندار بندر گز در نخستین جلسه شورای اداری:نامزدهای انتخابات شوراها به‎جای وعده دادن برنامه‎های خود را در اختیار مردم قرار بدهند

البرز گلستان/علی‎اصغر میرزایی  فرماندار بندر گزدر نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز، با اشاره به نامگذاری امسال به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال گذشته سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده بود بسترسازی مناسبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم شده است در عین حال دستگاه‎های اجرایی شهرستان در سال جدید در راستای تحقق شعار سال برنامه‎ریزی مناسبی داشته باشند.

وی بر افزایش مراکز تولیدی تأکید کرد و گفت: برای تحقق شعار سال و رونق تولید باید واحدهای تولیدی خرد و کلان افزایش یابند تا در سال جدیدی شاهد افزایش تولید و اشتغال باشیم.

فرماندار بندرگز با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، یادآور شد: انتخابات باید نماد وحدت ملی باشد تا همانطور که مشارکت و حضور پررنگ مردم به رخ دنیا کشیده می‎شود  وحدت و عزم ملی نیز به نمایش گذاشته ‎شود.

میرزایی با بیان اینکه برخی افراد و همچنین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‎خواهند از انتخابات به‎عنوان یک فرصت علیه نظام استفاده کنند، اظهار کرد: تاکنون انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به صورت قانونی، سالم، رقابتی و پرشور برگزار شد و همان رأی و نظر ملت به اجرا درآمده است.

وی بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه‎های اجرایی در برگزاری انتخابات تأکید کرد و گفت: ضروری است زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم شود تا همانطور که جمهوری اسلامی ایران در عرصه‎های مختلف در دنیا زبانزد است در مسأله انتخابات نیز همینطور باشد.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه هر رأی ملت ایران خشت و آجری برای استحکام پایه‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، یادآور شد: حضور حماسی مردم در انتخابات بسیار مهم است.

میرزایی با بیان اینکه ادارات و مسؤولان در انتخابات بی‎طرفی را سرلوحه کار خود قرار بدهند، تصریح کرد: مسؤولان و مدیران دستگاه‎های اجرایی وظیفه شرکت در برنامه‎های انتخاباتی و تبلیغاتی را ندارند.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات شوراها به‎جای وعده دادن برنامه‎های خود را در اختیار مردم قرار بدهند، افزود: در صورتی که کاندیداها برنامه‎های خود را در اختیار مردم قرار بدهند مردم با شعور سیاسی که دارند کاندیداها را با توجه به برنامه ارائه شده ارزیابی کرده و فرد اصلح را انتخاب می‎کنند.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه در انتخابات شوراها انتخاب اصلح مدنظر است، یادآور شد: مردم افراد خدمتگزار را انتخاب کنند زیرا با قرار گرفتن افراد خدمتگزار و لایق در سطح مدیریت شهر و روستا نتایج آن در سطح کلان کشور مؤثر خواهد بود.

میرزایی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‎های اجرایی در مراسم‎های ملی و مذهبی حضور پررنگ داشته باشند، اظهار کرد: یکی از وظایف مدیران حضور در جمع مردم است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۵ ب.ظ

دیدگاه