- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری گلستان درجمع فرمانداران استان :تمام امکانات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و حماسی فراهم شده است

البرز گلستان/ ربیعی معاون هماهنگی و اقتصادی استانداری گلستان امروز در جمع فرمانداران استان گلستان ضمن بیان تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات ۲۹ اردبیهشت ما از آنان خواستار رعایت کمال بی طرفی در انتخابات شد. و اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر خواسته از خون شهدای انقلاب اسلامی و ارمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری می باشد و برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه  مجریان و ناظریان می تواند به حضور حداکثری مردم کمک کند.

وی افزود: تمام امکانات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و حماسی فراهم شده است و حضور مردم در انتخابات در ایجاد حماسه و مشروعیت نظام و اقتدار ملی ما را در سطح جهان نشان می دهد.

ربیعی سپس در ادامه گفت : همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند که آرا مردم حق الناس است و همه باید در پاسداری از آرا موظفیم ما مجریان و ناظرین باید در این راه کوشا باشیم.

معاون هماهنگی و اقتصادی استانداری گلستان در ادامه  اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید و سرمایه گذاری می باشد استانداری آماده حمایت از فرماندارانی  می باشدکه بتوانند بدنبال جذب سرمایه گذار باشند .

وی افزود: یکی از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی اولویت گلخانه در بحث محصولات گل و پرورش آن وصادرات گل می باشد و نگاه ویژه به میگو در گمیشان اولویت اول ماست.

ربیعی همچنین از پیگری راه آهن گرگان و گنبد و بجنورد خبر داد و اظهار کرددر ارزیابی از استانداری شرایط خوب می باشد و ریل گذاری خوبی در اقتصاد استان اتفاق افتاده است ضمن آنکه بحث آشوراده و منطقه آزاد تجاری به مرحله خوبی رسیده است.

 

0 [1]
0 [1]