مدیر کل فرودگاههای گلستان از کسب بالاترین میزان رشد پرواز ، مسافر و بار فرودگاه گرگان در میان فرودگاههای کشورخبرداد

بالاترین میزان رشد پرواز ، مسافر و بار در میان فرودگاههای کشور

البرز گلستان/به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان گلستان آذری مدیر کل فرودگاههای گلستان اظهار کرد در پی روند افزایشی پروازهای فرودگاه گرگان و کسب رتبه شانزدهم در عملکرد پروازی در اسفند ماه ۹۵ ، فرودگاه گرگان بیشترین میزان رشد پرواز ، مسافر و بار را در میان فرودگاههای کشور از آن خود کرد .
وی افزود:بر اساس آخرین شماره ماهنامه آماری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران مربوط به عملکرد اسفند ماه ۹۵ ، از بین ۴۶ فرودگاه عملیاتی تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه گرگان در رده شانزدهم این رده بندی قرار گرفت .
؛ در اسفند ماه گذشته ۳۱۴ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه گرگان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ ، بیش از ۱۰۶ درصد رشد نشان می دهد . در همین مدت ، فرودگاه گرگان پذیرای ۲۵۶۶۳ نفر مسافر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۱۴۵ درصد رشد داشته است . همچنین در این مدت ، بیش از ۱۷۰ تُن بار از فرودگاه گرگان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۲ درصد رشد نشان می دهد .
گفتنی است ؛ در حال حاضر فرودگاه گرگان پذیرای ۷۸ پرواز هفتگی در مسیرهای تهران ، مشهد ، اصفهان ، زاهدان ، کیش و بغداد می باشد . این در حالی است که با برنامه ریزی های صورت گرفته و در پاسخ به استقبال خوب هم استانی های عزیز ، در سال ۹۶ شاهد برقراری پرواز در مسیرهای جدید و افزایش پرواز در مسیرهای پرتردد خواهیم بود که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد .
@GBTAirport

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۱ ب.ظ

دیدگاه