- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

امیر سرتیپ معمارباشی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر۳۰گرگان در نماز جمعه گرگان :در عرصه ایجاد امنیت پایدار هم بیدار وهم آماده هستیم

البرز گلستان/امیر سرتیپ مهدی معمارباشی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های گلستان و مازندران  در جمع نمازگزاران نماز جمعه گرگان اظهار داشت: با الگو قرار دادن مکتب حسینی و ولایتمداری مقابل دسیسه‌های دشمن می‌ایستیم.

وی افزود: امروز به برکت خون شهیدان و ارزشهای نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه ارتش جمهوری اسلامی ایران ایستاده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های گلستان و مازندران اظهار کرد: دفاع از کیان کشور، مراقبت و محافظت از مرزهای کشور برعهده ارتش سرافراز است که در هشت سال دفاع مقدس هم جانانه دفاع کرده و امروز هم آماده دفاع است.

وی تصریح کرد: ارتش در همه عرصه‌ها دوشادوش نیروهای مسلح دیگر فعال و گوش به فرمان فرمانده کل قواست.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های گلستان و مازندران تاکید کرد: در عرصه خوداتکایی و استقلال ادوات هم با بهره‌گیری از توان و استعداد جوانان ایرانی به سیستم‌های دفاعی نوین و روز دنیا دست یافته‌ایم.

امیر معمار باشی افزود: در عرصه ایجاد امنیت پایدار هم بیدار و آماده هستیم و در کنار همه این مسئولیت‌ها ارتشیان سرافزار در عرصه یاری رساندن به مردم در مواقع سیل، زلزله و شرایط غیرمترقبه هم  آماده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان افزود: امروز با الگو قرار دادن مکتب حسینی و ولایتمداری مقابل همه دسیسه‌های دشمن می ایستیم و همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس دلاورمردان ارتش به کمک دیگر نیروهای انقلاب ایستادگی کردند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.

0 [1]
0 [1]