- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

نشست روسای کانونهای باز نشستگی کشوری گلستان باحضور مدیر صندوق بازنشستگی استان وشهردار گرگان /بامحوریت برگزاری جشنواره ورزشی پیشکسوتان درشهرداری گرگان برگزارشد.

البرز گلستان/دراولین نشست ماهیانه کانونهای بازنشستگی کشوری استان گلستان با حضور رضا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان وصادقلو شهردار گرگان و گلریز مدیر خانه امید گرگان و روسای کانونهای بازنشستگی استان و مدیر گروه خبر البرز گلستان در سالن اندیشه شهردار برگزار گردید : جعفری در این جلسه اظهار کرد:امیدوارم بهترین های خوب امسال برای بازنشستگان استان اتفاق بیفتد تا بازنشستگان ما نسبت به آینده امیدواروباعث تقویت روحی آنان واز همسان سازی حقوق بازنشستگان برخوردار شوند .
وی افزود: تا کنون هنوزضوابط اجرایی بودجه از سوی دولت برای کارکنان دولت که شامل شاغلین وبازنشستگان محترم می باشدابلاغ نشده است تا نظر نهایی نسبت به میزان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص و اعلام شود

جعفری در ادامه گفت : در صورتیکه این امر اتفاق بیفتدما در کمتر از یک روز احکام را در استان صادر و ظرف یک هفته درقالب سی دی آن جهت اجرا به به دستگاهها ارسال خواهیم کرد.
وی سپس در باره جشنواره ورزشی بازنشستگان اظهار کرد: خوشبختانه تعامل خوب دستگاههای اجرایی و معاون استاندار نشانگر یک جشنواره شاد و در شان پیشکستوتان می باشد .

جعفری از روسای کانونهاخواست ضمن تبلیغ محیطی در اطراف کانونها نسبت به شناسایی پیشکسوتان فعال عرصه ورزش اقدام شود تا ان شالله گلستان در سایه نباشد و در حدنام گلستان حضور فعال داشته تا زیبایهای نام گلستان را کامل کنیم .

وی ضمن تاکید مجدد بر اینکه این جشنواره از۱۱لغایت ۱۴ اردبیهشت همزمان باسراسرکشوردرگرگان برگزار می گردد تاکید کرد در افتتاحییه این جشنواره باحضورآقای دکترصادقلواستاندارمحترم یا یکی از معاونین وی حضور پیدا خواهند کرد

مدیر صندوق بازنشستگی استان همچنین اعلام کرد در صورت معرفی زودتر ورزشکاران پیشکستوت می توان در حد مقدور کلاسهای تمرینی وآمادگی این رشته های ورزشی را برگزار کرد.

همچنین شهردار گرگان ضمن تبریک ایام خاص به جامعه پیشکسوت آنان را افرادی خواند که مردان بزرگ تحویل جامعه دادند.

وی ضمن بیان اینکه بازنشستگان افرادی هستند که دارای شان و منزلت بالا می باشد خود را نیز جزء همین گروه خواند و اظهار کرد: برای انتخاب شورا سعی نید افرودی را انتخاب کنید که به ۳۴ بند ماده ۷۱اطلاعات کافی داشته باشند

همچنین در این نشست وی قول داد بعضی از مشکلات بازنشستگان را مرتفع و در ادامه پیشکسوتان سوالاتی را مطرح کردند که شهردار گرگان به آنان پاسخ داد.

0 [1]
0 [1]