- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ازبرقراری پروازهای گرگان– چابهارازاوایل اردیبهشت ماه امسال خبرداد

البرز گلستان/مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: در نظر داریم در اوایل اردیبهشت ماه امسال پروازهای گرگان – چابهار را برقرار کنیم تا اهالی این استان و استان سیستان و بلوچستان به آسانی و مستقیما در این مناطق رفت و آمد کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به نقل از تین‌نیوز، رامین آذری درباره برنامه‌های فرودگاه گرگان در سال جدید گفت: در نخستین اقدام بهسازی فضای نمازخانه ترمینال داخلی فرودگاه را با صرف ۶۰ میلیون تومان اعتبار از هفتم فروردین ماه امسال آغاز کردیم و این پروژه شنبه (۱۹ فروردین) به پایان رسید.

آذری افزود: همچنین بهسازی محوطه مقابل ترمینال فعلی را آغاز کردیم و تا هفته آینده به پایان خواهیم رساند. همچنین در نظر داریم در سال جدید دستگاه‌های کمک ناوبری ILS و DVOR فرودگاه گرگان را عملیاتی کنیم.

وی تصریح کرد: ترمینال جدید فرودگاه به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع را هم افتتاح می‌کنیم. ابنیه و تجهیزات این ترمینال با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در پاسخ به این سوال که «آیا در سال جدید شاهد افزایش پروازهای فرودگاه گرگان خواهیم بود؟» بیان کرد: در نظر داریم در اوایل اردیبهشت ماه امسال پروازهای گرگان – چابهار را برقرار کنیم تا اهالی این استان و استان سیستان و بلوچستان به آسانی و مستقیما در این مناطق رفت و آمد کنند.

به گفته آذری، در فرودگاه گرگان پروازهای برنامه‌ای به مقاصد کیش، اصفهان، تهران، مشهد و زاهدان برقرار است که در سفرهای نوروزی علاوه بر پروازهای برنامه‌ای، پروازهای فوق‌العاده به مقاصد کیش و اصفهان نیز انجام شد.

0 [1]
0 [1]