- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قدمنان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گلستان از کسب رتبه اول کشوری استان در حوزه آموزش های عمومی کارکنان خبر داد

البرز گلستان/قدمنان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گلستان از کسب رتبه اول کشوری استان در حوزه آموزش های عمومی کارکنان خبر داد و گفت: با تلاش صورت گرفته توسط همکاران، شاهد توفیقات چشمگیر در اجرای برنامه های آموزشی در سال ۱۳۹۴ بودیم.

ابراهیم قدمنان افزود: در پی اجرای برنامه جامع بهره وری و ارزیابی های صورت گرفته توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع وزارت کشور، توانست با کسب آرای لازم، حائز رتبه اول کشوری گردد.

وی با بیان اینکه تنیجه این ارزیابی به تازگی اعلام شده است، اظهار کرد: این ارزیابی ها در سطح استانداریهای کل کشور و شامل ۳ شاخص: دوره های عمومی، دروه های ویژه مدیران و دوره های تخصصی کارکنان بوده است.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از تلاش همکاران در عرصه آموزش اظهار امیدواری کرد در جدید بتوانیم با تبیین و ترویج اهمیت و لزوم اجرایی نمودن شعار سال، با بهره گیری از سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید، زمینه پی ریزی آموزشهای مورد نیاز در این مقوله بمنظور هم افزایی وهمکاری بین بخشی در چارچوب آموزشهای اعلامی سالانه را فراهم نمائیم.

0 [1]
0 [1]